Thursday, August 14, 2014

Result final dah keluar!

..ASSALAMUALAIKUM..

Alhamdulillah..result dah keluar..dari malam tadi duk tunggu..keputusan yang memuaskan jiwa raga i olllss..hahaha...kau happy sangatkan..selalu tunggu result final ni memang aku tak boleh tidur.Kalau result dah masuk dekat email pun nak buka dia macam ada bom pula.Takut bom 'repeat'...hahaha..

result final semester lepas..Alhamdulillah..tapi tulah ada subjek yang aku target konon boleh dapat A..tapi tak dapat..selalu macam tu..huhu..yang tak target tetiba je A..al magic..hehehe..dekat wall facebook pun berderet-deretlah..'Alhamdulillah'..camtulah feeds facebook tiap kali budak universiti dapat result..hakak pun tumpang gembiralah kau berjaya..eh?hahaha..

yang dapat continue study ke ijazah tu pun tahniah!nak pi belek balik jap result aku..walaupun takde lah result cam best sangat..cam boleh tahan best lah juga..haha..kemain malam tadi tepat pukul 12 terus nak tengok email..nampak tak sabar..tapi bila tetiba email result pukul 3 pagi lebih dah sampai like wrecking ball dekat email aku tu..terus cuak..fikir nak dekat 20 kali buka ke tak..harap buka tak pengsan..hahaha..lepastu abaikanlah jap..nanti buka..saya tiada kekuatan untuk melihatnya..wah..gitu..

cuba refresh email tu berapa kali supaya email result tu hilang..tapi teknik tak berkesan nampak macam aku bangang lagi adalah..hahaha..cuba terima kenyataan please..sudah terjelepok lagi terngadah email result tu telah dihantar ke aku..lalu dengan hati yang redha terus open email result tu..ha..sebaik tidaklah aku yang terjelepok tengok result..huhu..lepastu tengok result takde perasaan tengok cerita korea iolsss balik...hahaha..haish...tinggal berapa minggu ni cuti..malas betul tau..bila dah syok dok umah nak kena balik uni..kacau ah..haha..sesiapa uitm dapat result hari ni tahniah ye apa jua result final anda..adios!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...