Sunday, March 24, 2013

GAME KEJAM:TUMBUK-TUMBUK MUKA

                                             ..ASSALAMUALAIKUM..

sibuk sangat sekarang ni..rasa macam nak lompat kijang*kaitan sangat*kesibukan menyebabkan diri semakin serabai..kenyataannya aku memang serabai..tengah stress tengoklah game mana aku boleh main dekat hard disk..sekali ada pula satu game best ni..untuk lepas geram best juga ni..apalagi game tumbuk-tumbuk..kejam sungguh game ni..nama game dia pun..very the*tak mau cakap..hehe*

game tu memula camni:


hensem cik mat salleh ni...paling gorjes  jo jambul dia dengan senyuman dia lah dan serta hidung dan dagunya..aku sebenarnya berharap game ni pic perempuan..baru ada feel lagi nak lepas geram kan*very hasad dengki..hehe*tak baik tau

pastu pula. jadi macam ni..:


             nak tahu kenapa muka dia jadi macam ni??sebab aku dah tumbuk dia guna apa       ntah..memang lepas geram gila-gila..sedih aku rasa time ni..

eh2,pastu jadi macam ni pula:


menjadi kassim selamat bukan mudah...tapi dia ni mat salleh yang tak selamat dekat tangan   aku..he3...habis aku tumbuknya muka dia dengan penumbuk...hamik kau...punah ranah dagu mu*kejam sangatkan game ni*

dan jadi:


tidak!!!takut!!

kesimpulannya:game ni hanya game untuk orang tension,nak release tension,rasa nak tumbuk orang tapi tak dapat...macam aku la..silap2 aku yang kena tumbuk...kau tumbuk lah orang dekat game ni puas-puas...tapi kalau tak sampai hati.tumbuk muka kartun ni tumbuk muka  sendiri..tapi game ni memang kejam kot..adik-adik bawah umur tak boleh main..terpengaruh kang..


corat-coret:serabut


20 comments:

Unknown said...

hehe sy prnah main dh game ni.mmg kejam tp best.kene plak dok bayangkn muke org yg kite geram...kejam kan :p

Unknown said...

ni game kalau tensen ok la ..ahah

ceritera AKU DIA said...

sy suka maen game ni time tgh marah dengan orang.. mmg puas aty la masa tu.. hehe btw, nice blog :)

Mimie said...

game yg sesuai utk org2 yg sedg stress...hahaha

izyan said...

@harith:mmg..betol tu..klo geram dkt org tu mmg lg kejam..:)

izyan said...

@qar jalil:yup..tensi2..elok lepas geram kt sini :)

izyan said...

@cerita aku dia:samelah mrh ke stress mmg suke main game ni..hehe..thx :)

izyan said...

@k.mimi:yup betol tu :)

NJihe.am said...

kalau stres pun, tak perlulah nak tumbuk orang...kesian anime tu pula jadi mangsa.

izyan said...

@NJihe:game x pe..jgn org betol2..:)hee

NF said...

haha. dah lama tak main game ni.

Mawardi yunus said...

TERIMA KASIH SEBAB SUDI JADI FOLLOWER SAYA YG KE 900 http://mawardiyunus.blogspot.com/2013/01/followers-mingguan-6.html

Eina Sakinah said...

haha dulu suka main game ni..

izyan said...

hehe :)

izyan said...

bestkan..lepas geram..hehe..:)

izyan said...

welkom!!:)

The Mooner said...

hahaha saye pon suke maengame tumbok2 nieh . release tension hendak nyee :3

izyan said...

@Miss Ahaha..kan..release tensi ni..tumbuk2 org :)

Syamimi Saad said...

siannya pkwe tu..kih3..

*mmng bhya kalau bdak2 bawah umur main ni..kuat terpengaruh..kang jd gngster cilik pula..hehe

izyan said...

@Mimie Najibbiarkan die..hehe..bdk2 mmg x leh main game..cpt terpengaroh..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...