Friday, August 8, 2014

Belog ku oh blog!

..ASSALAMUALAIKUM..



oh...belog kita sudah bertukar header lah..gigih tau buat tapi tetap buruk..hahaha..lama betul tinggalkan blog ini,dulu kemain time awal-awal berblog kalau boleh nak update 3,4 entri..merapu tak hingat kau..bila dah masuk tahun ke lima blogging..mulalah simptom malas nak blog..bukan malas..otak mereput time nak update.Lama tinggalkan blog sebab tengah study kan u olss..nak update tak sempat..blog pun berhabuk je..

blog nak 5 tahun??macam tak caya gua...huhu..sampai sekarang tak tahu apa aku dok merepek dekat blog ni..memang merepek tak habis..dulu-dulu buat blog sebab tengok orang ada blog lepastu kau nak juga..lepas 3 tahun blog..mulalah blog aku bersarang ditinggalkan..maaf tuan blog pun ada hal lain yang harus diselesaikan..lol!

bila dah lama sangat tak update blog tu..time nak update aku rasa dah nak dekat 10 entri ku humban dalam draft..mungkin tak akan keluar dari draft..the struggle to update blog is real..lol..silalah kau berkulat dan berkarat di draft ye..kalau awal-awal blogging tulah at least seminggu 10 entri kot..ntah jadah excited sangat kau..sekarang ni..tahun lepas je..11 je entri aku hado..hahaha..tahun ni takat entri ni 6 ke 5 lah..apa sengkek nau jumlah dia..sadis sungguh aku buat blog aku ni..tidak berisi dengan merepek aku..

tahun ni haraplah dapat aktif blogging balik..rindu juga nak update selalu tapi tulah..idea tak idea...bila ada idea aku lupa..masalah sangatkan...tapi bila semangat blogging ni datang sem baru pula nak mula..hahaha..terbatallah niatku ini..ala...kesian blog..terabai sambil bersarang lelabah lagi..ha..aku pun tak tau nak merepek apa..bilalah boleh tulis entri macam-macam dulu2..eh dulu2?hahaha...ok..adios!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...