Sunday, August 3, 2014

Raya punya cerita!

..ASSALAMUALAIKUM..

Rasa nak update blog memang ada..idea je tak ada...aku ni jenis update blog bukan ikut isu sensasi ke hot ke copy pasta ke..tidak..my style is..suka hati aku nak tulis apa atau lebih kepada entri syok sendiri..hahaha..jadi bila dah tak tahu nak update apa..jomlah kita buat sesi tepek gambar..haaaa..i loike!lol!sebelum itu Selamat Hari Raya u olsss..tak lambatkan aku nak ucapkan hari raya ni..kita baru raya  ke-7 je pun..


balik raya kat kampung kali ni memang best sebab..banyak jenis buah-buahan..hurmmm..tak lah banyak sangat..tapi ada 4 jenis kot...ambil gambar sebagai bukti jangan lupa..ughhh..typical sangat ko kan izyan..hahaha...kampung kita kat johor je..meh lah datang raya..eh..eh..hehe

tahun ni raya berbiru lah kita satu keluarga..tetiba ramai pula yang pakai warna biru..patutlah time nak cari baju macam susah je..korang dah rembat dulu eh..tak aci..tak tunggu pun..ceh..jadah pula dey all nak tunggu aku..pagi raya pi sembahyang raya..lepastu sesi maaf-maafan..hulur duit raya sikit..aku tak lah..aku hanya terima je..hahaha..duit nan hado ko...kertas banyak..duit kertas tak banyak..huhu..

balik kampung ayah..banyak buah rambutan..tak bawa balik pun..sebab selalu balik kampung ayah..nanti balik lagi makanlah puas-puas..tapi feeling2 jugalah jap duk snap dengan pokok rambutan..pokok rambutan pun jadilah..tak ada lah rasa macam seorang kan...hehe..balik kampung mak..adalah 3 jenis 4 jenis buah..sesi petik-memetiklah apalagi..


langsat,rambutan,mata kucing dan manggis!!i loike!tapi jap..nape perlu tepek muka aku yang baru bangun tidur tu..hahaha..motif...serabai sungguh..mata kucing tu memang sedap!yummy!dah lama tak balik kampung ni..banyak buah-buahan tumbuh dengan jayanya..hehehe..

lagi..apa aku nak story mory..hahaha..raya macam biasalah tiap tahun...ni dah balik rumah ni tak tahu nak buat apa tengah cuti kan..meroyanlah aku sambil tengok cerita korea..tengok puas2 dah naik sem tak dapatlah nak tengokkan..so you olsss..

SELAMAT HARI RAYA!

macam dah lambat je aku wish..hahaha..but still raya kan..adios!










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...