Thursday, March 7, 2013

CPUV dari NUFFNANG!!!

...ASSALAMUALAIKUM..

Alhamdulillah..dapat CPUV dari nuffnang akhirnya..berkulat aku tunggu..hehe..lama tak cek akaun nuffnang aku sebab aku merajuk dengan nuffnang.Aku dahlah tak boleh nak update survey lepastu tak boleh hantar tiket dan add new blog pula sebelum tu..sistem dialah tu bermasalah..sebaiklah aku sabar..aku rasa dari tahun lepas masalah ni tapi aku biarkan je sebab aku ingat mungkin memang macam tu..

jadi cek nuffnang haritu..sekali ada CPUV untuk belog aku yang tercinta ni..Alhamdulillah..pasal belog tak boleh update survey bagai dan hantar tiket aku send tiket under nuffnangX..lepastu si nuffnang kata aku lari tajuk da..patut tanya berkaitan nuffnangX je..haha..lepastu dia pun bagi link ke nuffnang singapore..then aku pun hantar tiket ke nuffnang singapore..ni boleh pula..lepastu adalah staff yang send email pasal problem aku ni..then aku bagi bukti itu ini..cakap segala jadah masalah akaun nuffnang aku..akhirnya..dapat pun selesai..Alhamdulillah..dapat update survey,add blog dan hantar tiket..walaupun tak adanya aku nak hantar tiket..hehe..

aku bersabar je lah sampai akaun nuffnang aku tu betul..dalam masa 2minggu kot..apa punya masalahlah akaun aku...haha...aku nak tambah new blog...punya bengang tak boleh add..sebaik sekarang dah boleh..terima kasih kerana kepirihatinan anda ye cik staff nuffnang..hehe..


terima kasihlah cik nuffnang..i loike u..ok..sebab dah lama macam tak dapat nuffnang*padahal sebulan  je*aku pun ter happy lalu nak buat entri ni..hehe..harap maaf..tapi siapa yang ada hal dengan akaun nuffnang tu..send je tiket dekat nuffnang jangan malu-malu kucing..haish..berhabuk aku speaking tau!nuffnang harap kau bagilah CPUV dekat tumblr aku jugak..hehe..mintak lebih pula...jadi izyan silalah kau bersemangat blogging..hehe..

8 comments:

Unknown said...

wah!! siap dua lagi.rezeki.amin.

Unknown said...

Lepas nie bole la berblogging dgn jayanya...
Semoga success ye :)

izyan said...

hehe..Alhamdulillah..amin :)

izyan said...

haha..gitulahkan..tp siptom mls blogging menular dlm diri ni..hehe :)

nuraliasaqinaMY said...

Sy tak faham macam mana nuffnang brfungsi, sy main letak je ads diorg. Hehe, tringin jugak bila tgk org dpt cek nuffnang :D

izyan said...

hehe...samelah letak je nuff ni dkt blog..Insyallah nnt adelah hasilnya...kite pun lepastu setahun blogging baru ada hasil..Alhamdulillah smpai skang...tp mmg kena rajin sikit lah..tp sometimes nuff bg jugak CPUV ni even x aktif pon..kalau ade pertanyaan tny je nuffnang ni :)

nuraliasaqinaMY said...

Ok thanks ^^

izyan said...

@nuraliasaqinaMY
welkom dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...