Wednesday, March 6, 2013

COOLBLOG YANG COOL,KORANG SUKA TAK?

..ASSALAMUALAIKUM..


coolblog memang cool!!apatah lagi dengan heliza yang comel sebagai duta dia..okay.aku jeles..sebab aku dulu ada cita-cita nak jadi duta coolblog ni..tapi heliza telah mencatas cita-citaku..sedih..hehe..tapi tu cita-cita dongeng aku je..aku rasa coolblog akan bertambah cool kalau aku yang jadi duta dia..haha..kau memang cool izyan..bukan takat cool je malap..hehe..apa aku merepek ni.

ah..coolblog ni best kan??aku memang pantang nampak coolblog ni..kalau dekat tempat shopping tengok orang tengah minum mesti aku.gulp!!..terliur  ooo..terus menghuru-harakan diri pergi ke tempat coolblog walaupun time tu bertekad untuk diet*diet??perlu ke kau izyan??kaitan sangat*..bukan diet nak simpan duit..yelah aku selalu kot minum coolblog ni kalau dah setiap 1 hari Rm3 lebih belum makanan lain..pokailah jawabnya nyah..


kalau dekat kampus tu..hailah bau  dia tertarik sungguhlah..lalu nak pergi kelas keluar kelas bau dah memanggil..mencanak-canak bau teh  dia masuk hidung aku ni..time tu pandang tajam je dekat tempat coolblog..jaga kau lepas i olss habis kelas memang aku serbu kadang-kadang tak payah tunngu habis kelas time kelas juga nak pi beli..hehe..bau teh dia tu memang tertarik oo..tak salah aku tu lah rahsianya teh kan??



Mestilah yang bestnya banyak perisa kan..ha..kau cakap je lah nak perisa hape..tapi aku ni memang tak ada perisa lain..coklat je..hehe..kadang-kadang je lah honey dew....tapi memang aku tak boleh pisah dengan coklat...rasanya sangat sedap bagi aku..hehe..harganya pun berpatutan..tapi kalau aku nak beli yang harga RM7 ke atas tu..memang tak lah..aku buat sendirilah gamaknya untuk 10 kali minum.hehe..selain coolblog ni aku minum each a cup juga..tapi tak se umpphh~~coolblog aku rasa..ntah..setiap orang ada taste dia..minum each a cup bila aku tak jumpa coolblog je..yang penting dua2 ni buat otak beku..tapi rasanya uhmmphh!!delicious..korang pula camne??selalu tak minum air2 ais ni..ice blended ni..perisa apa paling korang suka??


nampak tak coolblog yang dah habis??gitu halimunan dekat belakang tu..haha..

9 comments:

Shafiqah Rashid said...

oreo cool blog tedap uhh,
lapaaaaa.
haha
agak2 bila nak blnja ? kekeke~

ORKED said...

saya suka sour plum. masammmm gila . tapi best.

izyan said...

orea..manisnyer...hehe..blanje??Jom!! :)

izyan said...

sour plum..prnh mnum gak..tp x brape..hehe :)

Afri Ismail said...

sedap juga..penah minum tapi lupa mana satu..yuhuhuh..

Mama Darwiish said...

puhhh sedap ni kalau tgah2 ari chill ngan YAM BUBBLE he2

izyan said...

hehe..sedapkan..byk sgt perisa best :)

izyan said...

aah..mmg sdp..bubble die..paling suke..hehe :)

Anonymous said...

paling suka each a cup yang baru ni. crazy oreo frost, amik perisa chocolate. sedappppp!!! nanti awak cubalah k! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...