Sunday, January 27, 2013

Segmen : Saya Nak Blog Saya Masuk Dalam Feed !

..ASSALAMUALAIKUM..

Time ni nak join segmen pula..wah..ramai sangat yang buat segmen ye..huhu..lama terbengkalaikan blog jadi terkezut sikit dengan segmen yang banyak..tapi aku rasa nak join semua je..seronok pula..hehe..ok this time nak join segmen dari CIK FIE..moh kita sama-sama join sambil tambah kenalan bloggerkan..



ha tu dia banner segmen tu..klik lah reramai kalau nak join ok..tak pun klik SINI untuk tahu selanjutnya pasal segmen ni ye u olss!!

semudah 1,2,3...selamat bersegmen semua!!

2 comments:

Ubaidullah Jaafar said...

Selamat Bersegmen, Singgah sini =) http://ubaidullahjaafar.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-nak-blog-saya-masuk-dalam.html

izyan said...

@ubaidullah:terima kasih..akn ke sana nnt ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...