Monday, September 17, 2012

Dinner + ape2 je!!!

ASSALAMUALAIKUM

Woa...baru hari ni i olss melawat blog dan tetiba nak update..sejak dari bulan 6 hari tu tak update..ok..sadis sangat ah blog aku ni..tapi aku upate ke tak ke..sama je..macam ada orang nak baca pula..tapi lantaklah..aku memang suka syok sendiri..aku hupdate...pastu baca sendiri sebanyak 100 kali..haha...mental sangat..tak masa lah u olsss nak meng update..busy study kan..projek tak nak banyak pula..nak wat database lah..web jadah...programming itu ini..semakin selekeh aku di sem ni..kalau dulu pergi kelas asyik nak bergaya...sekarang baju pergi pasar pun i olss pakai gak...ok..bebel panjang tak nak hingat..maklumlah dah lama tak mengarut kat blog aku..blog i ollss dah 3 tahun rupernyer..tapi tak ada perubahan pon..hehe..

nak update tapi tak tahu nak update pasal apa...makanya dengan penuh kerajinan hari ini nak upload gambar time dinner fakulti i ollss haritu..kat hotel biasa2 je...dah la bayar mahal makan gitu juga...macam rumah orang kahwin...aku pergi pun sebab kengkawan je..sebaik dapat tangkap gambar bebanyak...tu penting tu...


we olss!!!ok...gedik...:)

temanya vintage....tapi aku main hentam je pakai ape2 baju..ntah vintage ke tak..aku bukan tahu pun vintage macam mana..hehe...yang penting kehijaun aku malam tu ye..baju beli online je..hehe...maklumlah duta kelab alam sekitar kenalah pakai baju kaler hijau..


tak de keje..


posing kemain roomate aku ni..


menggedik di lobby...


cube melempang diri sendiri..hehe...

ooppss...sebaik aku sedar ni blog bukan facebook kalau tak aku dah upload dah ratus-ratusan gambar dinner tu...kang habis lah orang dok scroll nak tengok gambar....kalau orang tu give up keluar terus dari blog aku..hehe..tu jelah gambar yang aku sempat upload...nak study ni...next week test tak nak berderet lak..projek dah siap..test lak banyak..2 minggu lagi nak final..camni lah kan..serabutlah aku dan sebenarnya aku memang seorang yang serabut..ye kengkawan after final i olss update lah..hehe..doakanlah untuk final daku ye...adios!!

corat-coret:sorry tajok  mengarot..hehe..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...