Thursday, February 14, 2013

NO HAPPY VALENTINE..HAPPY BIRTHDAY TO ME!!

..ASSALAMUALAIKUM..


Alhamdulillah...hari ni i olss dah 21 tahun...masih bernyawa dan menyambut penambahan umur ni..umur je bertambah tapi otak aku masih budak-budak..izyan..izyan..bilalah kau nak fikir dengan matang..hehe..i love merepek non-stop...24 hours keje aku adalah merepek..terima kasih dekat kawan saya yang tercinta yang wish...i love u olsss!!!

siapa-siapa yang hari lahir hari ini..Selamat Hari Lahir juga..Moga dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur dan sentiasa bahagia bersama-sama orang yang tersayang nak bagi hadiah dekat korang tak mampulah..kenal pon tak..hehe...ucapan penuh ikhlas ni je lah i olss mampu ungkapkan.

bezday ke tak..aku tetap Nur Izyan..umur 21 dah macam tak caya..tapi i olss still babyface*gile menyampah kenyataan ni*haha..nak buat camno i olss memang comel..tahap gedik melampau..siapa nak sambut valentine tu...tak payahlah...baik sambut bezday aku tau..valentine haram ok..bukan-bukan punya hari nak sambut tau korang ni..apa yang spesel sangat berbanding bezday aku???haha...

HAPPY BIRTHDAY TO ME*ayat lonely..hoho*!!!AND TO YOU YANG SAMBUT HARI NI JUGA!!
SEMOGA HIDUP SENTIASA DIRAHMATI DAN DIBERKATI ALLAH


12 comments:

Hanim Irsyad said...

happy birthday untuk awak. mihmih

MAMA AINUL said...

happy befday blogger :-D

Mawardi yunus said...

Happy besday awak... moga terus berjaya ye

Unknown said...

happy besday..semoga di panjangkan umur dah di murahkan rezeki
amin
http://www.ainahmad.com/

DilaMilin said...

selamat hari lahir my dear.. :D

izyan said...

hehe...terima kasih hanim :)

izyan said...

thx farahin :)

izyan said...

thx a lot ye :)

izyan said...

Amin..Insyallah..thx ain :)

izyan said...

time kasih :)

Hidayatul afzam said...

happy birthday akak! May Allah bless u, smoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Amin ~ :)

izyan said...

time kasih dik...Amin..Insyallah..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...