Wednesday, November 7, 2012

simptom blurr blogging menular diriku


..ASSALAMUALAIKUM..




Sesungguhnya aku rindu dengan blog ni...tapi tu lah penyakit blurr,tak tahu nak update blog menyebabkan blog ni terabai lah yang teramat..aku stress juga tengok blog aku yang terabai ni..rasa nak lempang diri sebab abaikan blog ni..tak fikir duit nuffnang ke???hehe...

malah aku lawat blog ni pun tidak...aish...sedih2..nak kata busy tak pulak kan..tengah cuti sem sekarang ni..tapi sebab kemalasan bertambah pula idea untuk berblog tidak ada...yelah nak update blog bukan boleh main taram merepek..walaupun selama ni aku banyak merepek..haha...even ada komen kata rindu nak  baca entri aku yang kelakar macam dulu..aku tak mampu lagi...ceh..haha..otak sudah beku...aku sendiri pun stress sebab tak dapat berblog...adeh...

blog yang tinggal lelama tak berhupdate..ha...jadi tak ada orang masuk kan...malah aku pun dah jarang melawat blog2 orang..blog2 yang femes pun jarang...kemain dulu galak berblog kan...amboi..kemain kalau boleh tetiap jam nak update..hehe...ingat ni twitter ke hape...hamboi ko..huhu..bila aku dah lama sangat tinggalkan blog ni..simptom malas update,blank,blurrr,no idea pun datang menular di tubuh-tubuh badan aku...maka blog pun ibarat bertuan tapi tak bertuan...oh no!!pepatah apa yang aku cuba katakan ni..terel gak aku berkata-kata kan..hehe...kalau login blog tu..kekonon nak update...klik lah new post..tapi end up bye2...masuk draft ye u olss!!mane tak i olss sibuk nak tengok oppa2 i..hehe...sila salahkan oppa2 saya yang telah menggoda saya....huhu...saya ingin melempang diri sendiri selepas mengeluarkan kenyataan ni..
manalah tak blurr nak blogging kalau dah tak update selama 3 bulan kan...sekarang pun hidup macam sedih2 je..tak ada benda yang kelakar nak diceritakan...malah hidup dengan gigih untuk tempuh semua dugaan..huhu..nape dah gedik sedih sangat ni..setaip ujian,dugaan mestilah dihadapi dengan tabah ye tak??tabah...tabah..:)

yah!!!apa yang aku merepek ni...aku kalau dah merepek gini jadinya..melalut ke laut..lepasni aku nak hupdate lah selalu..yelah selagi cuti masih adakan..apa salahnya tambah duit dekat nuffnang tu..hehe..

corat-coret:sori membebel..

KIM JONG KOOK-MEN ARE ALL LIKE THAT(MV)


tetibe korea..hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...