Thursday, December 23, 2010

~Yuhuu!! I dapat SHOUT AWARDS u..jangan nakjeles ok~

..ASSALAMUALAIKUM..

ceh2,macam dapat awards anugerah bintang popular pula aku..dapat awards..haruslah dihargai..betul tak??terima kasih ye awak yang tag award ni dekat saya..terharu sangat dah ni..hari itu punya shout award Yuna je yang menang...kali ini saya pula yang menang...sikit tisu dah terharu sangat sampai nak nangis..hee...ini cik pemberi award..namanya..


jom klik2 jap jalan-jalan dekat blog cantik molek dia..hehe..


dapat pun aku copy..sebab cik fatin disable right click..hehe...saya agak hangin sebenarnya cik fatin..hehe..gurau je...tak ape..dengan ilmu copy&paste yang saya ada saya berjaya copy award comel ni..terima kasih sekali lagi ye..

ada pula soalan ramah-mesra kemesraan nak kena jawab:

SIAPA YANG BAGI AWARD INI??

OH..CIK FATIN RAHMAT namanya..nak minta no IC ke alamat rumah dia ke..terus pergi dekat blog dia ye..sebab saya bukan PA dia..tapi penerima award dia..

APA KOMEN ANDA TERHADAP BLOG YANG MEMBERI AWARD:

saje ni nak suruh puji lebih-lebih..hehe..komen saya..anda bukanlah pelakon yang saya cari..hehe..dah macam Rosyam Nor pula..merepek lak aku..blog dia memang comel..lepas tu ade widget upin ipin yang comel..saya suka..kalau rindu kat upin ipin saya pergi blog dia..hehe..

AYAT YANG SELALU ANDA TINGGALKAN DEKAT SHOUTMIX ORANG:

memang orang kalau tengok saya datang memang tak ada ayat lain..cuma ubah sikit2 je..haha..

~snggah sini ye~
~jln2 d sini~
~hallu2!snggah/jln2 d sini~

TAG kepada 5 BLOGGER LAIN:

&
Semua followers yang selalu terjerit-jerit dekat blog aku..

corat-coret:mood blogging down sejak akhir2 ni..

p/s:GA den tnggal 1 ari lg!! copat2!!


8 comments:

Lady Ann said...

dapat tag lagi dari cik Izyan . tengkiu tengkiu :)

Fatin Rahmat said...

haha maaf sebab disable right click. tapi kan, sebenarnye just click je dekat gamba tu (jangan right click). then baru bole save as image. hee takpe, dugaan nak dapat award tu. >__<

izyan said...

@Lady Ann,hehe...welkom :)

izyan said...

@Fatin Rahmathehe..sy guro je...oh..alamak ai..kuno tol sy ni.. :)

wawahida idris said...

cik izyan, tq tag saya :)

izyan said...

@wahida idrisoh..welkom.. :)

syieda_syaada said...

salam..thanx for the award..nty saya buat oke.. :)

izyan said...

@syieda_syaadaoh..welkom :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...