Thursday, December 23, 2010

Cara-cara untuk buat lelaki fed up dengan aku..wakaka..

..ASSALAMUALAIKUM..


omak ai..tiba-tiba aku ini sibuk pula nak story pasal cinta kan..apa ntah geli sangat tah...ala..fed up buat sementara waktu je..lagipun aku belum nak kahwin lagi..jadi benda alah couple ini aku nak elakkan!!ceh2,bajet-bajet je aku kan..sebenarnya aku malas betul lah dengan lelaki yang tak faham bahasa..aku dah kata tak nak couple..tak nak lah..kang aku marah lebih-lebih hilang kesopanan aku..hehe..

apa cara-cara aku buat lelaki fed up dengan aku??:

TIDAK BALAS MESEJ DIA:

haruslah..kalau zaman tok nenek pula jangan balas surat dia..kalau kita balas mesej dia.lagilah perasaan di sebelah sana enjoy tak terkira..siap terkinja-kinja atas katil..mana taknya si perempuan dah layan..dah bagi isyarat OK kan..orang kalau dah berpuluh ribu bagi mesej tak reply mesti bengang gila kan..macam lah donghae oppa aku ni..aku bagi dia mesej tak reply pun..melampau pula aku kan..yelah kalau aku pun bengang..lagi2 kalau kawan aku yang tak balas mesej kan..memang nak kena selekeh..

JANGAN JAWAB CALL DIA:

*MELAMPAU TOL..AKU TAK JAWAB KOL..PUN NAK BUNUH DIRI PULA..HEHE*

ye!!jangan jawab..aku sebenarnya memang jarang kot cakap  dengan lelaki dekat fon..ntahnyer..senang cerita aku malas nak layan handset..ada apa-apa hal silalah...jerit kuat2 dekat facebook aku ye...kalau dah tiap kali dia call kau orang pun main jawab..memang haiz~~lagi lah perasaan membuak-buak suka tahap max kan..rasa macam gembira gila sampai nak beli mercedes..aku akui..bukan aku tak pernah lah jawab fon laki..pernahlah..tapi itu dulu2..sekarang i tak kuasa nak layan nyah!!lagi2 kalau dengar suara perempuan yang dia suka tu..adoi ai..lomah gomalai..sopan-santun,comel2..geram pula!!

KALAU DIA ADA BAGI SOMETHING TOLAK!!

*ha..hamik kau bagi penumbuk terus..haha*

bukan aku hendak menolak rezeki..bagi aku jika kami tidak ada apa-apa hubungan..tidak haruslah aku menerima pemberiannya..lagipun untuk apa..yelah...kot2 dia saje je nak bagi hati aku touching..kang tak pasal rindu-rinduan..yelah hati perempuan ni bila terharu sikit mula nak suka..baru je orang bagi jam Ben10..terus cair..aduh romantiknya dia..padahal jam BEN10 je pon...hehe..so..aku tolak!!aku bukan menolak rezekinya...

KALAU DIA AJAK KELUAR MAKAN/HANG OUT..


*hehe..gambar roomate aku pula da..*

I say NO!!...lelaki bukan boleh percaya sangat..hehe..sorry ye laki2 semua..bukan semuanya..sesetangah pun kan..nasib baiklah pendirian aku masih kukuh..even kadang-kadang nak goyah juga..huhu..yelah sebabnya ada sesetengah perempuan itu..bila je ajak makan keluar 2 orang ke apa..on je..no hal la...eh,aku pernah dating ke tak eh??haha..kalau ada pun kisah zaman cinta monyetlah..hehe..

KALAU BERCAKAP DENGAN DIA JANGAN NAK BUAT SUARA MANJA,GEDIK BAGAI.

hehe..aku buat suara macam prebet..tak ada pun macam donald duck..memang dia annoy tak hengat dengan aku..yelah..even aku cuba cakap kasar mana pun orang kata suara aku memang merdu macam siti nurhaliza..susah lah macam ini aku terpaksa terima kenyataan pula..hehe..lainlah kalau suara korang memang semulajadi comel..ala2 kartun..tak apalah kan..aku biasanya..suka ketawa tak senonoh...hee..

ITU SAHAJA

ini aku pelik dengan aku entry aku ini..sebenarnya bukan nak buat lelaki fed up..ini cara2 aku elak dari terpedaya dengan kata manis lelaki..hehe..lepastu..elak dari terjebak dengan couple..I say NO to couple buat masa ini..but YES to married pada masa akan datang..wakaka..yelah tengok..ada ciri-ciri isteri solehah tak den ni??hehe..jika kita tak melayan tak ada kan couple ini berlaku..ok jawapan klise manusia..sudah fitrah manusia ingin berpasangan..~THE END~

corat-coret:fikiran manusia itu berbeza..begitu juga aku..jika couple baik bagi kamu..ikut suka hati kamulah..alamak..kalau ada yang terasa.. sory ok..ini cuma pandangan gedik2 den je..hehe..

p/s:.even aku ignore orang itu..tapi tak berjaya juga cara aku..haha..dia still tak fed up dengan aku..apakah??

nak tido..ZzzZZZ

8 comments:

Lady Ann said...

wahh, saya suke idea nie . na buadd jugaklahh . haha :D

izyan said...

@Lady Ann,hehe...ini merapu punye idea je..hehe :)

syieda_syaada said...

hehe sama la kita Izyan..tak suka btol ckp fon dgn laki..tambah2 yg kita tak knl kan..huhu bagus cara anda..hehe :p

izyan said...

@syieda_syaadaaah..kdg2 yg knl pon saje mnyamar..mmg jht tuh..hehe..:)

Qib said...

haha.. lawak la.
ada kerrr




| Pengenalan Terhadap YAKJUJ MAKJUJ |

izyan said...

@PinQibhaha...mmg x de..tp wat2 ade :)

Unknown said...

terime ksih yan!!~ hee

izyan said...

@Lahchanaik??cik fadil!!haha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...