Thursday, December 23, 2010

Rupa kami sama,tapi kami bukan kembar..rupa kami tak sama,tapi kami adik-beradik

..ASSALAMUALAIKUM..

hehe..sejak akhir-akhir ini aku asyik tulis tajuk entry yang panjangnya memang panjang..wah!!cuti tinggal berapa hari je..after ni aku nak gila fokus dengan study!!dah2..blog ini seminggu je sekali update..rasanya gila kentang dah berapa banyak entry aku update masa cuti ini..bajet idea mencurah-curah ke landang gandum..hehe..entry kali ini nak story pasal diri sendiri..eh2..bukan selama ini memang semua pasal diri aku je kan??haha..buat2 tak perasan..saje je..



oh..ini Mary kate & Ashley Olsen..cute & vogue the vas..pasu bunga,mangkuk semualah..
*huhu..aku bukan tahu sangat mereka ni siapa..tapi saje puji melambung-lambung*

bebalik kepada tajuk panjang aku yang panjangnya macam budak tadika buat ayat...rupa kami sama,tapi kami bukan kembar...rupa kami tak sama tapi kami adik-beradik..hari ini entry aku penuh gambar comot-momot aku..korang dengan rela hati silalah tengok ye..haha..

ramai orang kata*ramai ke??watevalah kan*..aku dengan kakak aku yang 2nd macam kembar..sebab muka kami sama..sampai kawan2 aku pun sendiri kata macam itu..ada itu pula..kawan lama aku sampai ingat yang kakak aku itu aku..maklumlah..saiz badan pun sama..haha..siapa juga yang ada kes macam ini??..tapi aku lagi besar sikit dari dia okay!!dan lagi tembab..dan muka aku lagi bulat..wakaka..orang pertama kali tengok maybelah tengok muka kami sama..tapi bila tengok banyak kali memang tak sama pun..

tepek jap gambar aku satu..haha..




kami bukan kembar..tapi kami adik-beradik..kebetulan je rupa nak dekat sama..kau orang tengok..perbezaan yang ketara..si hantu sos lepas itu suka makan dan si bajet sopan makan sikit je..haha..ish..memang personaliti yang berbeza..


wahaha..mesti dia marah aku tampilkan wajah dia macam ni..haha..saje je..tak nak letak gambar2 yang lawa2..mana boleh vogue dari tuan punya blog kan kan..

ada jugalah yang ingat kami kembar..ada makcik pun pernah tanya aku..kembar ke korang ni??XD~~serupa sangat ke..rasanya tak pon..muka aku kebulat-bulatan&tombab..kakak aku tu agak2 bujur sikitlah&tak tombab macam aku.hehe..

next story...rupa kami tak sama tapi kami adik-beradik..


ye,kami adik-beradik..ok..mata aku memang bulat.muka aku pun bulat..yang tengah memang selalu nak over..nak buat macam mana itu memang sifat dia..hehe..yang baju biru itu kakak aku ye..yang kakak ini ramai cakap.."eh,tak samalah".."lain gila wei.."..ye..aku pun pelik asal lain??tapi kami still siblings k!!kakak aku ni maybe sama rupa  dengan adik laki2 den kot..paling tak boleh blah aku pernah terbaca komen orang dekat photo kakak aku yang 1st nilah..photo tu gambar kami bertiga..boleh dia tanya."eh,kenapa ada selalu pic awak dengan budak 2 orang ni ek??sedara ke??"..mak ai..sadis sungguh.kesian kakak aku..hehe...kami siblings lah..ha...ntah yang keberapa kali dah aku cakap..itulah kisahnya..hehe..siapa ada story macam aku ni??nak tahu sikit..yang pasti kulit semua ada parasit jerawat..haha..yah!!itulah tandanya kami adik-beradik..XD~~

ok..ini apa ngigau pula aku tulis entry pukul 1 pagi kan..semalam ngigau tulis entry pukul 3 pagi..haish~~blog buat aku ngigau je..hehe..

corat-coret:kami buka kembar ye!!siapa ada pengalaman macam ni dengan kakak ke adik dia ke..

p/s:nak tidur..tepek gambar lagi satu..kah3..
*dah lama kot tak buat entry tepek2 muka*


bajet ayu lah tu tidur macam itu..haha..








16 comments:

Lady Ann said...

ader lesung pipit . wahh, comel comel . anyway, we are in the same shoes, same situation :)

Syafiq Rosli said...

makan2..haha

izyan said...

@Lady Ann,hehe..oh yeke??give 5 jap :)

izyan said...

@Syafiq Rosliye..mkn & trus mkn..bak kate cik epal..menternak lemak :)

apdm said...

salam


syira pun nak beranak kembarlah :)

Kamsiah yusoff said...

alahai..manis2nya anak2 dara ni

HaNa Hani said...

agak la muke same2
bese la tuh adek bradek
ahaha
^_^

Qib said...

haha
dua dua comelll bam bam




| Pengenalan Terhadap YAKJUJ MAKJUJ |

Hakim Zailan said...

a'ah le..muka nak dekat sama..hhahah

izyan said...

@Sepatu Hijausalam..oh..yeke??hehe...kite pon same..kah3..berangan pula :)

izyan said...

@Kamsiahhehe..x lah masin je :)

izyan said...

@HaNa HoNeYtulah..tp nk buat penafian yg kami bukan kembar..hehe :)

izyan said...

@PinQib hoho..mmg bam bam :)

izyan said...

@~hAKim ZaiLAn~ oh yeke??hehe :)

Zeanne said...

eh aah la sis..macam nak sama muka..dua2 comel..haha:)

izyan said...

@aNnE
hehe...yeke??huh..TQ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...