Monday, November 22, 2010

Blogger in da house : Khas buat blogger baru ..

..SALAM..

mood perasaan gedik aku dari semalam tak habis lagi..hahaha...hari ini aku nak bergedik dengan Encik Ben..oopss..salah..bergedik dengan entry dia..Blogger in da house : Khas buat blogger baru ..yaeah,macam itu tajuknya..aku tak kira even blog aku ni bukan baru sangat..tapi baru juga kan..baru setahun..aku nak join juga..nak juga!!tak kira!!hehehe...sebab orang lain join..itu pasal aku dari jauh ni jelous je....

JOM RAMAI-RAMAI JOIN PARA BLOGGERS..


klik picture to his blog

jadinya Encik Ben suruh linkkan picture atas ini ke link entry Blogger in da house ini..
nak tahu lebih lajut..sila ke linknya ok..

owh..En.Ben suruh ceritakan latar belakang blog:
ok

~blog aku ini first entry nya...23/8/2009~
~masa aku nak sibuk-sibuk SPM..aku gedik-gedik dengan blog pula..hehe~
~blog aku ni..entry campur aduk..pasal korean,jepun,pasal life aku..pasal macam-macam lagi~
~aku suka entry aku yang ber'tag vociferous...hehehe.~
~ok..itu je..blog aku tak menarik,anggun semua...sebab aku tak pandai nak edit..kah3..nama budak comp sc..edit blog pun fail..hahaha...malu2..~

ok itu je..baru lah aku tak jelous lagi dengan orang yang join..hehehe...
boleh lah aku makan nasi goreng ayam dengan tenang..

corat-coret:bosan bangat dok umah..



31 comments:

aima in luv said...

ziarah dari blog BA...
selamat berkenalan.....

Unknown said...

salam perkenalan ^_^
j0m lawat bl0g atul :)

izyan said...

@aima in luv->hai,aima..owh..selamat berkenalan :)

izyan said...

@rabiatul->salam perkenalan juge..
ok..izyan akn lwt :)

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben.. :)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

izyan said...

@Tun Hatta->salam perkenalan kmbali :)

izyan said...

@azrul hisham->salam ziarah kmbali...
ok..akan guling2 ala2hindustan kt sane k :)

Unknown said...

salam kenal...yok tambah kenalan

azeemazain said...

hye,..salam kenal,..hepy blogging yah =)

izyan said...

@Aisyah AR->salam kenal kmbali..yah..jom tmbh knalan :)

izyan said...

@ziey zain->hye,salam kenal juga...yeah epy2 blogging to u too :)

Hishyamuddin said...

salam kenal!!
Good LucK!!!

akubersamaCahya said...

salam kenal!!
datang la blog saya, komen and follow ye!

http://akubersamacahya.blogspot.com

izyan said...

@Hishyamuddin->salam kenal kmbali..
thx..gud luck 2 u too :)

izyan said...

@Hishyamuddin->salam kenal kmbali..
thx..gud luck 2 u too :)

izyan said...

@sideq's stories->
salam knl juga :)
thx ye...
Insyallah...akn mlwt n follow blog kamu...

izyan said...

@akubersamacahya->hai2..salam kenal :)
akn dtg n akn follow!!!
wee~~~

Silent Thinker said...

sy lawat kamu pulak
nice blog!~

izyan said...

@silent thinker->thx lwt sini :)
yuhuu~~

Anonymous said...

salam perkenalan blogger ;)
JOM BACE ENTRY BARU
"Kelebihan Ayat Ruqyah"

shahazrin said...

salam.. follow from blog ben.. eh..eh.. kebetulan follower yang ke 600 la..

izyan said...

@kimicnol->salam perkenlan kmbali :)
Insyallah...sy akn baca..:)

izyan said...

@KBSM..
salam..thx follow :)
aah la kbetulan pula.... :)

Mimiey.. (^-^) said...

slm kenal dr mimiey...

nasyieen.blogspot.com

Unknown said...

Salam perkenalan... sudi2lah singgah blog sy plak... :)

http://abahmila.blogspot.com

izyan said...

@mimiey->slm knl kmbali mimiey :)
kite akn ke blog mimiey.. :)

izyan said...

@Mila->hai2..salam perkenalan mila..
Insyallah..kite akn ke blog awk :)

titirara said...

Singgah dari iblog BEN ASHAARI :)

izyan said...

@titirara->thx snggah sini :)

Puteri Iqa Izyan said...

what a nice blog.iqa datang singgah2 sini :))

Filem 2 Alam semakin hampiri RM40juta!!

izyan said...

@Puteri iqa izya->eh2,name same lak.. :)..
thx...kite akn snggah blog iqa k :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...