Sunday, November 21, 2010

AKU SUKA PURPLE!!UNGU!!PURPLE!!UNGU!!

..ASSALAMUALAIKUM..

ok..hari ini aku rasa sangat pening kepala..tapi tak kira nak update juga blog comot aku ini..juz short entry yang simple dan biasa..hehe..purple??tiba-tiba pula kan..tadi tengah pusing-pusing dekat web2 ternampak pula gambar-gambar pic bilik yang berwarna ungu..wah!!lawa!!and best..nak juga bilik serba purple tu..haiz~~tak larat nak fikir lagi..tengoklah gambar ni..biar gambar menceritakan segala-galanya..haha..gedik pula den..

OH PURPLE!!




wee~~cantiklah kan..simple&sweet macam aku..wakaka..saje buat statement menyampah..hehe..




wah!!classic gitu katilnya..best2!colour purple jenis ini memang aku suka...omma appa nak bilik macam ini!!hhehe...


ok..vogue gitu..bakal suami ku..nanti kita honeymoon dekat sini ye!!haha...gatal pula budak gedik ni...
omma appa kawin nanti kita nak tema purple..katil tu kalau cadar tak purple..memang tak nak tidur ah..hehe..


oh yang ini..memang smart ok..aku suka!comel betul..wah!!

hehe..itu ajelah entry ini..disebabkan pening kepala menyerang..aku tak boleh nak fikir ni..kang buat entry penuh emosi kang..tak pasal-pasal emo lebih2 pula..jadi aku buatlah entry releks ni..nak bagi kepala aku yang pening ni relaks..THE END~

corat-coret:korunk suka pic yang mana??

p/s:purple cantik lah..

oh..ini page belog den..siapa sudi LIKE..silalah kan..hoho...aku pun lorat gak nak buat..hehe..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...