Saturday, June 1, 2013

REVIEW FOLLOWERS KE 1999 & 2000


..ASSALAMUALAIKUM..

Mak aku sekarang tengah emo betul tengok bola sekarang ni..hahaha..aku pula tengah emo ni izzue islam nak kahwin besok..apakah..sampai hati dia..haha..penangan Sebenarnya Saya Isteri Dia lah ni..haha..sob..sob..bab over memang pakar sangat aku ni...walaupun dalam keemoaan aku nak juga review blog followers blog izyan shamba yang ke 1999 & 2000

orang blogging tak sampai setahun dah dapat 2000 followers..hehe..maklumlah...aku ni pemalas nak blog..kejap on,off..kejap bersemangat..kejap kang lantak kau lah blog...tapi sayang tau blog kita..dah 4 tahun bersama blog ni..walaupun 2tahun hiatus..maklumlah belajar..mana ada masa nak update...kang update  merepek buang masa je..walaupun memang aku selalu merepek...

Jadi terima kasih bagi...followers yang sudi follow blog yang hanya dipinggiran ni..dahlah tak best..lepastu ntah apa-apa dan syok sendiri...maaf...saya manusia biasa..eh2..tetiba..jadi ha tudia...followers yang bertuah..

# 1999




blog yang comel..i loike..hehe..jelez ok..kenapa blog i olss alahai boring tak terkata..tuan blogger ni juga merupakan sponser 2nd GA izyan yang akan datang..tunggu ok u olss..




comel juga blog ni..biru gitu...sponser GA kita juga..hehe..apa lagi terjah blog ni jangan tak terjah..kalau korang tak terjah..kita tak nak kawan macam ni...nampak tak bertapa overnya aku..hehe..


u olsss dah jom terjah blog mereka..aku nak emo dengan mak aku ni sambil tengok bola..mak aku tengah emo dengan mat yo ayoyo ni...hahaha...aku kena turut serta situasi mak aku baru sehati sejiwa..hehe..adios!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...