Thursday, April 25, 2013

MASKING STICKER SET..COMELNYER..

...ASSALAMUALAIKUM..

Simptom malas nak blogging dah menular dalam diri aku sekarang...sebenarnya bukan malas..tapi busy..lepastu aku sekarang suka lepak kat tumblr..buat gifs,edit gambar semua..seronok pe..tak payah taip-taip..perah idea semua...nak buat gifs ,edits pun pakai software je..huhu..ok..terbabaskan bebelan aku..


packing dia macam ni..comelkan...masking sticker ni kalau korang kreatif macam-macam boleh buat..kalau orang macam aku ni...beli sebab nak membazir je..tampal-tampal ntah dekat mana-mana ntah..tampal dekat polaroid photo pun boleh..dekat envelope kot2 nak bagi surat cinta ke decorate cantik2 sikit..

MASKING STICKER SET(VER BASIC)
-ada 27 satu paket-
size:65x90mm


warna-warni dan bercorak gitu...memang i loike benda-benda comel macam ni..buat koleksi..beli banyak-banyak..tapi semua sayang nak pakai comel macam i ollss juga*perasan jap*


kreatifnya aku*auta*...ye belakang sampul tadi aku main tampal-tampal..sebab nak testing power jap..boleh tahan kreatif gak aku..huhu...alahai..level ni izyan??budak tadika punya level ye...yelah kalau korang kreatif guntinglah macam-macam bentuk yang korang rasa kebabom nau..

CLOTH/FABRIC STICKER
-ada 12 satu paket-
size:65x90 mm


ok..aku suka sangat sticker ni..sebab kalau baju kurung aku berlubang ke terkoyak boleh tampal pakai ni..tak pedulilah corak tak sama...masa tulah kreatif aku terserlah...memang kena beli banyak-banyak ni..manalah tahu kot-kot ada ke sama dengan baju aku..hahaha..nampak tak senonoh nau kan..tapi setiap baju aku kena ada sticker ni lah..terkoyak sikit je tampal..huhu..


jadah ntah apa barang yang paling dekat dengan aku...ditampalnya dengan sticker ni..habis usb handset aku..punah ranah hidup dia...maklumlah nak testing..hehe..camne uolss kiut tak sticker ni??kiut kan.suka sangat dapat benda comel-comel ni..dah ada ni banyak pula idea-idea kreatif dalam otak ni..nak sticker ni??silalah pm saya di facebook..tetiba..hehe..manalah tau siapa2 nak..adios!






1 comment:

zt said...

thx for sharinggg..kiutnyaaa. beli kat manee. ^,,^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...