Friday, April 26, 2013

KIYOMI/GWIYOMI(CUTIE PLAYER) PULA..TAPI MEMANG COMEL!

...ASSALAMUALAIKUM...





Hahaha..baru tengok video Maria Elena buat kiyomi ni..comel dan kelakar je..aku pun nak juga rakam video kiyomi lepastu post dekat keek...mesti ramai pengsan..haha..jadah pula tetiba aku jadi comel padahal aku sangat cool*kaitan sangat*..

adik aku si kecil dengan kakak aku pun sama kiyomi..kiyomi..geli aku tau!!ye tunggulah aku rakam video kiyomi ni semua artis korea tu kalah..hahaha*auta*

lagu KIYOMI



Ini pula video artis-artis korea dengan kiyominya


Ilhoon (BTOB) KIYOMI




xd..xd..xd....comel sangat..tapi aku rasa kalau orang yang tak minat korea mesti rasa macam.."apa jadah haram lak ni"..hehehe..mungkin trauma sekali...

SEHUN (EXO) KIYOMI



KIM JONG KOOK KIYOMI



hahaha...comel dan pada masa yang sama tak mampu melihatnya..adfssvdghhdgs...bila tak dapat nak menggambarkan sesuatu..gitu jelah yang selalu ditaipnya...my favorite of coz lah my kookie oppa...ok..sejak bila dia jadi oppa aku..baiklah aku stop...kang  fangirl mode on susah kang..hehe....



8 comments:

Anonymous said...

kalau nak tahu , ilhoon orang first yang cipta kiyomi ni =D dia memang cute , saya kpoppers =D

izyan said...

@NurulSyahirahahaha..yup..die yg ciptakan..kiut sgt :)

miss anis said...

kim joong kook !! ahhh pengsan jap . haha :D

izyan said...

@NUR HAFIZAHhehe..pengsan jugak!!xd~~ :)

a said...

kpop tol..hihi.. cumey2

Syamimi Saad said...

akk xminat korea..ntah knapa.. virus apa ntah dah serang.. cuma mampu kata, apa bestnya bnda alah tu'.. :-|

izyan said...

@Cik Bluewendy Wendykpop gitukan...hehe:)

izyan said...

@Mimie Najibhehehe...bagoslah akk x terkena virus kpop ni..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...