Friday, March 29, 2013

ALAHAI PERANGNYA RAMBUT..MERRY CHRISTMAS!!

..ASSALAMUALAIKUM..


Minggu serabut!!!meng'study'kan diri..pandai aku merosakkan bahasa..hehe..nak update pun asyik tak sempat jadi repost..hehehe...sekarang ni pun taip dengan kelajuan luar biasa*sangat..*sambil pakai topi ala nak pergi pantai..biasalah bila dah serabut gini mengarut je kerja..felling2 tepi pantai pakai topi ni sambil tulis entri..alahai..buang tebiat lah pula.


Aku teringat cerita kawan aku ninot dulu..dia pergi tempat shopping..jalan-jalan cari makan katanya*tak pedulilah kau nak buat hape..hehehe*..ninot sangat pantang dengan orang islam,melayu yang kaler2 rambut dia tu omputih kata apa dye gitu kan..ninot ni mana tau rambut asli ke..yelah kacuk omputih ke..mana tau..kalau aku pun sama ninot oi..dah melayu rambut hitam bersinar boleh jadi duta pantene tau..nak pula dy perang bagai..gelimat perasan minah saleh gamaknya..please ok...hehe..


sakarstik ninot berterusan..hehe.."kalau aku wish dia merry christmas agak dia terkejut tak"..haha..bukan terkejut malah terpengsan mungkin..kalaulah dia sedar kenapa kau cakap macam tu dekat dia...perasaan minah saleh dia tu perasan ke tak..ninot kalau dah sakarstik aku memang kalah.."tapi kalau amik satu helai rambut perang emas dia agaknya kalau gadai dekat pajak gadai berapa ye dapat??"..alahai sentap mak kalau aku yang rambut perang time tu..aku tau ninot nak tegur orang tu..ninot kalau cakap memang sentap tapi aku faham dia tegur kita..tapi tulah sekarang semua nak perasan  minah saleh..hai tolong ok...sila kembali ke dunia nyata.THE END.


8 comments:

E'in said...

ein mmg xsuke kaler rmbt... hehehe

miss anis said...

Dia nak rambut dia bersinar-2 bila kena matahari . dari jauh dah nampk rmbut dia dulu . haha :P

Lolly Lilly said...

tu la, skrg mat salleh pon rambut kaler ori, kt malysia rmbut da chanteq2, g main kaler2 wrna pelangi plak~ hee

http://lollybikessky.blogspot.com/

izyan said...

@E'in
rmbot asli lg gojes tau..hehe :)

izyan said...

@NUR HAFIZAHamboi..kemain sgt tu..nk top je..hehe :)

izyan said...

@Lolly Lillyhmm...tu name x de keje..ke terlebih duit..hehe..:)

zahidahwahid said...

terasa i... hahaha....

izyan said...

@zahidahwahidhehehe..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...