Wednesday, November 16, 2011

perkara yang mungkin sekali perempuan suka tapi..aku tak suka..

..ASSALAMUALAIKUM..


Otak semakin beku..dan tak tahu nak update blog..rasa nak campakkan diri sendiri dekat laut..haha..melampau lah...tinggal lagi beberapa hari sahaja untuk aku nikmati cuti yang singkat ni..sekejap cuti pun tak apa sebenarnya..sebab nanti aku mati kutu duduk rumah..nak kerja malas maklumlah aku ni memang lagak aku  macam mem besar even sebenarnya tak besar pun...perkara yang mungkin sekali perempuan suka tapi aku tak suka..apa ye??aku kata mungkin suka sebab mungkin dia suka..haha..apa aku merepek merapu reban ayam ni.

MAKE-UP/KECANTIKAN


aku tahu kebanyakan wanita suka make up dan kebanyakan tidak kisah pun pasal hal ni...kebanyakan digunakan pada dua situasi yang sama...bolehkan???.make up ini orang kata apa just enhance your beauty..ceh,minah saleh gitu aku kan...maklumlah...BI dulu SPM tak dapat A pun...tapi belagak nak speaking..nampak tak sedar diri aku ini..ntah betul  aku eja tu ke tak..aku pun tak faham kenapa aku tak berapa suka make up...mungkin aku akan kelihatan seperti badut zaman 90 an bila pakai make up..dan sebab kedua aku merasakan sangat sayang akan duit itu...orang pengaruh,rayu,melutut ke suruh aku beli barang make up..aku bukan tutup sebelah mata..dua2 mata aku tutup...nampak tak bertapa tak mahunya aku beli...sebab aku sayang duit tu..tapi aku bukan tak jaga muka cuma pakai bedak baby je bila keluar..jimat sebab bedak adik aku pun..haha...tapi ada aku kisah kan..and pakai bedak sejuk ye kengkawan...nampak tak bau2 aku kedekut nak belanja duit..sebabnya aku suka makan jadi aku sangat mementingkan makanan..walaupun tak sedar muka berjerawat dan perlu di cover..haha...


HIGH HEELS


Sebenarnya aku pakai juga high heels..walaupun tak suka..tujuan dia tak lain tak bukan untuk menambah ketinggian diri..haha...walaupun terasa seperti urat nak lari aku tetap pakai..haha...tapi itulah sebab gedik2 aku nak pakai even tak suka..menyebabkan kaki sakit..aku rasa aku terapung...dek kerana sakitnya kaki...aku rasa disebabkan aku tak reti jalan betul lah jadi sakit..yelah aku jalan terabur agaknya...tapi ada kaitan ke??dan aku sering tertanya-tanya macam manalah orang boleh pakai high heel berinci-inci tu..sedangkan aku baru jalan 5 minit rasa macam dah nak patahkan tumit tu..tapi kalau nampak aku cool je pakai heel tu maksudnya aku tengah berpura-pura cool padahal menahan sakit..haha...nampak kurang sikit perempuan aku..apa tu??merepek je aku..


kalau pakai yang ni kalau berdiri sebelah lombong aku tak yah nak melangkah pun dah tergolek pasal tak seimbang..

mungkin itu dua je..korang perempuan2 lain pula macam mana...jangan pula kata tak suka masak(sebenarnya aku ada sikit rasa tu)..yelah perempuan kalau tak tahu masak macam..ermm...ermmm....apa aku nak kata pun tak tahulah kan...tapi untuk shopping 100% aku suka...haiz~~membazir je kerja aku ni kan..

walaupun bagaimana sifat kita jadilah diri sendiri jangan hipokrit..apa punya random words merepek yang aku cakap ni..maaf kawan-kawan..

corat-coret:ye selesai pun  merepek..

4 comments:

Ziema said...

Suka tengok high heels tapi tak suka pakai.
Penat!! :(

Cik Pipi said...

i tak boleh tahan pakai heels since excident last 3 years . pehh , cepat sakit kaki ;)

Ain Atika Zailani said...

hehehhe heels tu pakai nak g function ok la...event2 tertentu...24 hour nak pakai memang tak..hahhaha...make up tu aku kurang skit... heheh..kalau rajin je tapi selalunya malehhh,,ish ish ish buruk perangai..

Sara Ali said...

sy suka high heels...
suka pakai time g dating je..
tpi org yg kita g dating tu x suka kita pakao high heels..

sbb mesti akan dikatakn"lambat"..
huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...