Sunday, November 20, 2011

gud the bye blog..aku dah boring dan nak tinggalkan kau..

..ASSALAMUALAIKUM..


surat cinta untuk:BELOG IZYAN SHAMBA

hape aku mengarut tak hengat ni..tapi tak apalah kan..aku bakal meninggalkan belog ni selama berbulan-bulan tanpa kandungan...nampaknya dah naik sem baru..semester 4 pula!!haish...sekejap je masa berlalu lupanya..aku je yang tak bangun2 dari tidur kot..tak sedar nak masuk sem 4...what the....ntah apa aku asyik mengarut..ni lah akibatnya tak reti tidur malam jadi mengarut sambil merapu...

kalau dapat update blog sekali sekali bagus juga..tapi sekarang ni..aku dah mengabaikan belog ni..dulu kemain setiap satu jam nak tengok blog...sampai belog aku ni pun dah menyampah dengan aku...tapi sekarang 3 minggu tak melawat pun tak apa..haha...nampaknya minat aku terhadap blog dah semakin nak hilang..jangan izyan jangan..duit nuffnang!!!ooopss..mata duitan sangat kenyataan tu...tak lah...cuma aku dah malas..sejak lama tinggalkan belog time part 3..otak terus beku untuk blogging..hape pun tak tahu nak tulis...maklumlah banyak nak fikirkan...aku ni banyak hal nak fikir...ceh,macam aku seorang je banyak hal kan??

belog walaupun aku abaikan nanti pandai2lah kau survive ye..aku ni dah hilang kesukaan dengan kau...sebab kesibukan yang  melanda...dan seperti mahu mendelete kau..tapi aku baik tak akan melakukan perkara sekejam tu..kang tak pasal-pasal aku delete nanti aku pula meroyan tak tentu pasal..nampak aku yang ada masalah mental...huhu...jadi burbye lah belog aku terpaksa tinggalkan kau..kalau aku rajin aku lawatlah kau...syahdunya hati aku ni..aku harap kau faham..lagipun aku tengok orang pun merepek apa dekat shoutbox aku tu..huhu...pening..

corat-coret:kenapalah aku tulis macam mental sangat ni??mana taknya tulis pepagi lak ai..haha..


1 comment:

pakaian murah kebaya said...

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...