Friday, April 1, 2011

EH2..MEMANGLAH AKU TAK BERKENAN..


ASSALAMUALAIKUM...
update cepat2!!huhu.....
EH2..dah kenapa lak aku ni kan??…tengok jap situasi yang aku tak suka..

-TIME CAMPING MANDI LAMA-


Haish..ini biasanya orang perempuanlahkan..aku bukanlah apa tak bagi mandi lama..aku fahamlahkan kadang-kadang rambut tu memang berkerak ke berkerutu lepas masuk paya ke apa ke kan,tapi seriously tak payah sangat beria mandi sampai 25,30 minit..nak syampoo sekalipun mandilah dalam 15 minit..kalau camping silalah buat cara camping..amboi bukan main pula ye mandi setengah jam ngalah mandi dekat rumah..sabar je lah i..i memang lah boleh sabar..kalau orang lain…yang memang panas je hati tak ke kang kena maki..ha..tak pasal2 pula kan…haha..kawan aku dah pernah kena..pergi mandi lelama time camping buat apa..haha..itu tak apa lagi  yang mandi sebelah menyebelah kawan..lagilah nak tunggu2 pula..memang sabar lah kan..”Eh,kau dah mandi sampai mana??”..dah pula tanya dah mandi sampai mana..dekat dalam toilet juga kau mandi tak sampai lagi dekat  water world ke belum pun…aduh..orang dekat luar tu dah bengang tunggu…ape kes pula lah nak tunggu kawan dia habis mandi…aku takut beku pula diaorang tu dalam tu…air dekat tempat camping kan memang sejuk..aku takut buka pintu tengok dey all jadi ketulan ais..huhu..jadinya.memang tak berkenan dekat hati aku ah…memang benda ini selalu buat aku menyirap kalau pi camping..tolonglah consider orang lain gak..ayooo ma…korang rasa??

-OOOPS…TERLANGGAR LAK..SORRY..tapi..-


Kadang-kadang bila terlanggar seseorang secara tak sengaja tapi dah minta maaf secara beria pun orang tu bukan main mengomel apa ntah lepas itu siap jelling…amboi!!lain kali aku terus langgar dengan bajak je..huhu…leh tuai padi sekali..huhu…apa pula aku merepek da…geram pula rasa kita ini bukan nya selalunya jalan nak betulkan..ternampak batu ke kayu balak depan mata ke time tengah jalan mestilah nak mengelak..kecualilah aku badang yang boleh tempuh dan rempuh kayu balak tu..aku langgar je..jadi ketepilah untuk mengelak dan lalu terlanggar orang ala bukan pun sampai dia jatuh..Cuma terkena bahu sikit je..tapi bukan main marah..padahal dah Nampak orang tengah elak something tadi..dahtu asyik mengomel tak sudah..yelah..maaf beribu juta kali maaflah..aku tak heran pun aku pernah sama-sama jatuh dengan orang pasal orang tu berpaut kat aku..haha..memanglah sehati sejiwa..dah lah tak kenalkan..haha…malu sebenarnya..buat je muka tebal 20 inci..korang rasa macam mana kalau hadapi situsi ni??

Sebenarnya banyak lagi situasi yang kadang-kadang buat aku rasa nak marah-marah..tetapi jauh disudut hati kata..sabar2..hehe…yelah kadang2 memang kena bersabarkan..dan janganlah kita buat perkara membengangkan macam ni dekat orang lain…korang pula situasi apa yang macam nak bagi korang melepas angin..melepas angin??hahah…rasa macam nak marah???apakah??..



2 comments:

Unknown said...

biasalah tu kalau da namanye camping...macam ragam kiter jumpa..jom, join nana..

http://bungakubakawali.blogspot.com/2011/04/blog-untuk-dikomen.html

izyan said...

@NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN..
huhu..btol tu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...