Thursday, March 3, 2011

DI SEBALIK TABIR BLOG

...ASSALAMUALAIKUM..

dah lamanya aku tak update blog ini...busy mengalahkan PM aku sekarang ni..jadi ternampaklah orang2 join segmen bro Ben ni..aku pun join jugak!!hehe...



tepek jap gambar aku yang paling betul punya dan paling menawan  ye..


ok..tak ada lah menawan sangatkan..siap melambai-lambau pula kan..biasalah u ols..haruslah gedik sikit kan...memang itulah aku..hehehe..

Ceritakan latar belakang anda secara ringkas... Jika terlalu peribadi , jangan cerita eh .. Simple simple jer .. ni masa nak pikat pembaca ..  ;)

oh..meh baca cerita pasal aku..kalau boring korang tahan je lah ye..hehe..nama aku Nur Izyan ye...umur 9 tahun...muda lagi(cuba tidak mahu mengaku umur yang bertambah) ..hehe..korang boleh panggil kita yan..janganlah pandai2 izyan,tiba2 jadi izyani,azyan..itu memang sangat pelik tu..macam mana lah boleh dok tambah tolak ye dengan nama aku..siap ada penggantian huruf..memang tak boleh dimaafkan..

sekarang ini student dekat uitm London Melaka...hehe...kos computer sains..belajar pun agak tension...hehe..adik-beradik 5 orang.2 adik...2 kakak..dedua orang belum kahwin..huhu..tiba2 pula kan..kalau nak meminang dey all sila buatkan swimming pool dekat rumahku..huhu..tak ada pun letak water world dekat sebelah rumah aku..ok..aku dah merepek..ok..next task!!

Jumlah Follower sekarang ini ...

1356 nyawa belog izyan shamba..tanpa korang  memang masih di ceruk2lah blog izyan ni kan..hehe..


 Jika anda tak punya blog , apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini ?

menjadi superwoman bukan catwoman kerana catwoman seksi..huhu..apa ye??membuang masa di facebook, dan chatting dekat kpop and jpop website...spazzing pasal artis korea dengan others kpop fans mungkin dari pagi sampai malam..sambung pula malam sampai pagi..sampai hari seterusnya tak habis2..huhu...yang paling harusnya asyik tengok movie&drama korea online..memang habit tu..huhu..

Ceritakan kepentingan blog kepada anda

blog ni??penting u ols!!kalaulah ada something aku nak luahkan..blog ini juga tempat aku meluahkan perasaan..ceh2..tak ada lah perasaan apa pun...juz macam pendapat tentang perkara2 yang aku rasa harus diberi pendapat...kalau aku tak dapat nak sampaikan sesuatu dekat orang itu melalui mulut..aku juz suruh dia baca blog..pandai2 lah kamu fahamkan sendir ye..

Blog feveret yang wajib singgah hari hari .. Kenapa dan mengapa ?

banyak blog..tak tahu nak pilih yang mana..sebabnya semua blog gempak kan??tiap2 hari wajib singgah..betul tak???


ok..sudah itu sahaja update kali ini...berjumpa kita lagi sebulan akan datang..hehe..

corat-coret:haish..sedih lah tak dapat update ...







19 comments:

Anonymous said...

datang dari belog abg ben :)

farhanieza said...

hye..dtg dr blog ben..jom folo balik jom

Anonymous said...

salam singgah sini dri blog En.BA =)

nadiem sharmz said...

jengok2 dr BA.....=)

mas saari said...

singgah n follow dr segmen BA
selamat berkenalan, moga berkekalan

man yusoef said...

umur 9 tahun tu....tak agak2 hahaha

Silent Thinker said...

singgah dari blog ben ashaari~

happy blogging ya!~

http://safiyahezora.blogspot.com/

Kei Seichi said...

salam perkenalan...
datang dari belog abg ben...
happy blogging!
uitm london ey?dkt je ngan umah sy...hehe..

http://geekzster.blogspot.com/

Unknown said...

liya dah folow..folow me back..

entry terbaru:
JOM JOIN BLOGLIST BLOGGER BARU

E'in said...

good luck.. =)

diyana said...

hai izyan!! saya ada tag awak join contest...ni link ye..^^

http://diyanadena.blogspot.com/2011/03/contest-beautiful-eyes-by-tennielicious.html

izyan said...

@cik ayin
hai ayin!! :)

izyan said...

@farhaniza azman
thx dtg cni..hallu2!! :)

izyan said...

@Novelgurl
thx kamoo..slm pkenalan :)

izyan said...

@nadiemsharmz
thx :)

izyan said...

@mas.saari
thx...slmt bkenalan..Insyallah :)

izyan said...

@diyana
thx diyana...:)wee~~

izyan said...

@man yusoef
haha..mmg muda remaja lg.. :)

Qib said...

wahh macam bes her soklan3 ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...