Monday, November 15, 2010

nak jadi geng mak joyah ngan mak bedah

...SALAM...
yay!!selamat melihat blog izyan..wah cerio benar aku..maklumlah nak raya haji kan itu yang ceria sangat nak jumpa datuk&nenek di kampung halaman...he3..waduh,aku terasa sangat comel pula hari ini..kenapa pula lah aku tetiba keluar kenyataan yang bisa buat orang muntah ni kan??..kenyataan yang memang palsu belaka...sesiapa pun boleh pengsan baca kenyataan aku ni ...ok2..siapa makcik bedah&joyah ni??siapa2 kah mereka dua makcik vogue ni???adakah makcik yang aku selalu jumpa kat market atau makcik2 yang selalu tanam sayur depan rumah ataupun yang selalu jual aiskrim...eh2,makcik jual aiskrim??comelnyer...he3...aku teringin nak tengok makcik2 jual aiskrim...makcik mana yang boleh tunaikan hajat budak lorat ni..sila lambai-lambai pakai kaki...he3....ok stret tu the point lah...ponat pula aku bebel tadi kan..memang buang karen tul..
lol!asal pula nenek kebaya versi cun melecun ni ada dekat enrtry aku ni???sesiapa berminat silalah bawa balik..kesian pula aku tengok dia kena jadi duta tak rasmi blog aku.he3..
ok!!siapa dekat sini suka pasang telinga??means suka curi-curi dengar perbualan orang-orang tua???siapa2??cuba bergerak keluar dari laptop aku..boleh kita berkenalan..jadi partner curi2 dengar cakap orang tua..he3..eleh,aku tahu ramai je..tapi jangan korunk jadikan hobi sudah lah nye...tak baik tau..he3..story2 ke gossip orang tua ni kadang-kadang lagi hot dari story mak cik pasha sandha yang saja nak bajet hot pergi party apa kejadahnya ntah nama party tu dalam english..aku bukan  reti sangat nak sebut...si pasha sandha je geti...yang aku tahu hari raya je..:)..gossip2  ala-ala makcik joyah&bedah ni memang seronok didengar..aku sendiri tak nafikan kadang-kadang telinga aku terpasang pula dengar perbualan orang-orang tua...lagi-lagi tengah cerita hot story..memang telinga ni..pasang je...he3..cerita diaorang ni memang menarik even ntah makhluk mana diaorang cerita...ada itu pula cerita aku tak tahu jadi tahu...macam..si bedah ni buat ni lah,si nab buat tu lah...kalau before tu tak tahu story pasal diaorang...tapi pasal telinga yang tetiba campang nak dengar dengan jelas apa yang di gosip..terus tahu...eleh,normal lah kan pasang-pasang telinga itu..ye ah,takkan tetiba pula aku nak jadi tunggul batu yang comel yang duduk dengan diaorang pastu dengar perbualan diaorang...tu pasal curi-curi dengar..tapi sebenarnya bukan curi-curi...tak sengaja terdengar...suara mak2 tu semua pun kuatkan...ala-ala nak bagi tahu satu dunia..he3..paling klakar bila gosip dah sampai klimaks..memang uish..bukan main serious ye perbincangan mereka...kalah nak bina zoo negara je....ceh..macam ahli parlimen pun ada..ceh,lepastu mak2 nye mula lah buat andaian,kesimpulan,teori.....dah macam investigator pula dah..lagi-lagi pasal gosip artis..leh tahan juga mak2 ni bergossip..bukan main lagi u...tapi yang terbaiknya teori diaoranglah....he3...ceh,kita yang dengar pun terkekek  gelak2 pastu story pula kat kakak2..jadi pula makcik munah kan...he3..jadinya kalau ada hobi ni..kurang-kurangkan ye...sekali sekali curi2 dengar tak apa...aku pun curi-curi dengar bila ada hot topic...mmg hot...hu3..

then,kekekeke...gelak-gelak guling sambil bermimpikan Amir Khan(mood hindustan).kah lawak lah siapa yang buat page ni...boleh masuk Raja Lawak..memang lawak...page ni pun leh wujud...tapi macam menarik kan..
  
SILA CLICK UNTUK JOIN..HE3. 
corat-coret:tetiba macam nak makan belalang goreng..he3(dah abaikan aku..aku tengah kepeningan)

muka bengan tunggu makanan..he3..



kami ingat nak masuk Gadis Melayu tahun depan..kah3...memang tak lah..












2 comments:

Raji and Yeen said...

ak lagi suka dengar cite pak cik2 owh
dorg kuat menasihat
hohoho

izyan said...

@fakhrur razi->he3..biaselah...pompuan mmg suke bgosip...bagos lah tu dgr nasihat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...