Saturday, November 22, 2014

KEMASKINI BLOG,DELETE ENTRI YANG CAM TAK BEST JER!

..ASSALAMUALAIKUM..

Rajin pula aku update blog sejak akhir-akhir ni..mood blogging datang..sambil tu nak kemaskini balik blog..mana entri yang aku rasa macam ntah pepe je tu aku dah buang.bukan apa,gelak guling-guling aku baca.kita tinggalkan entri yang bermanfaat untuk masyarakat..ceh..gitu.

sekali sekala blog memang kena kemaskini..bukan takat update rupa blog uolss je..entri pun juga.Maklumlah baca entri dulu tak matang lagi..newbie sangat..tapi sekarang matang ke kau izyan?hahaha..poyo sangat!dengan entri yang aku guna short form tu yang tak menahan nak baca..kau kenapa izyan sekolah tak amik bahasa melayu ke??

nak letak chatbox..tapi orang asyik dok spam je..jual tu lah jual ni..lepastu link kan ke website bukan-bukan..iolss tak suka spam tau..tapi tak apa iolss nak letak juag bagi mencantikkan blog iolss.


entri mana yang iollss nak sorokkan dah revert to draft..humban mereka ke draft tanpa belas kasihan..hehehe...ada lagi ni sebenarnya iolss nak humban ke draft.nak buka satu-satu entri..aku tulis aku sendiri tak ingat..short term memory betul..lagipun ada entri tu sejak 2010..manalah aku ingat.motif tulis entri ni nak bagitahu je..aku tengah kemaskini blog.hee



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...