Wednesday, March 13, 2013

when HE become SHE..adoyai!!

..ASSALAMUALAIKUM..


woa....terkejut den..terkejut..hehehe...tengah isi masa lapang jalan-jalan ambil angin dekat youtube...lepas itu terhentilah dekat satu video ni..then tengoklah video tu..mak aih..yang benar!!apakah??adakah mata aku kena tambah power lagi atau semakin silau...asal diaorang ni cuba pula nak jadi lebih comel dari aku(mood perasan diri..he3)...ini yang aku memang tak boleh terima kenyataan...sanggup ye mereka nak lagi comel dari aku..tengok kan aku dah nangis..hahaha....hish korunk ni aku nangis pun sebab kupas bawang tadi..asal pula aku nak nangis sebab tengok dia orang comel..ala dey all ni laki..tapi gedik nak jadi perempuan muka dah hensem...he3...
jom tengok:



hai lah pengsan enampuluhsaat da...



hahahaha....apa juga lah..aku pun tak sangka ada gak tv show macam ini...apa kejadahnya nya kan...host pun terpikat..kah3..adeh memang yang ni..bagi aku pengsan tak bangun..hehe..

ini pergi pula cerita lelaki ngada-ngada nak jadi perempuan..
adalah seorang"kakak" ini kerja kat kfc ke mcd ntah..cantik sangat lepastu kulit dia..fuyoo memang gila licin tak macam kulit aku ye..kulit aku ala-ala bulan mengambang....aku punya suka tengok muka dia...ada pula satu hari aku beli kfc kot..dia tengah duty tyme tu,sekali dia tanya nak apa??aik??kejap2..apa telinga aku ni ada benda tersumbat ke..memang ada orang lelaki tengah cakap tapi aku perasan "kakak" tu cakap...aik??aku pun "glup"..tertelan gula-gula hacks aku dibuatnya...lelaki lupanya..apakah??mengapakah??bagi aku kalau dia tak cuba-cuba jadi perempuan...memang hensemlah...tapi ini totally change jadi perempuan...itunya..aku pun pelik apa nak jadi dah...muka dia maybe nampak macam perempuan..tapi suara dia..hahaha..tak yah tipu lah ye...:)..

bersyukurlah dengan apa yang kita ada..ALLAH sudah cipta kita dengan sebaik-baiknya..hai..dah besar2 nak bagi aku bebel juga ke..


corat-coret:ayooo...show crossdress nih...mood korea,jepon pula da aku ni.hehe

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...