Tuesday, March 19, 2013

RANDOM TALK #2:KPOP DAN GIVEAWAYS+SEGMEN

..ASSALAMUALAIKUM..


random talk aku sejak bila ada siri pula ni..haha..lantaklah.

KPOP WHATEVER


Perlu sangat nak tajuk KPOP juga..hehe..saje nak tarik perhatian peminat tegar kpop..sebenarnya tak ada apa-apa pun..aku minat juga kpop..tapi tak sangat..biasa-biasa je..tapi ada seorang kawan aku tu memang aduh minat habis..semua goodies,album kumpulan kpop dia nak beli tau..aku mampu geleng..even minat..tak mau aku keluarkan duit aku wei..sayanglah hai duit tu..tapi first time ni jelah aku beli album Kim Jong Kook yang Running Man tu..hahaha..fikir seratus kali jugak..disebabkan ada sain dia dan dia tulis nama kita..omo..mestilah aku nak!!

okay..bila album aku nak sampai ni dah order sebelum dia keluarkan album tu lagi..kalau dah dapat sekited lah aku..tidur dengan CD tu...hahaha..alahai gedix sangat*fangirl sangat ni*.. Calender gorjes dia yang aku beli..nak tunggu dapat tak tahu bila..hehe..kawan aku pun asyik tanya..'why you like that ahjushii so much??'..hei!!ahjushii pun masih hot and handsome ok!!alahai hilang ke'innocent' aku tau.ok stop..lepas dapat CD dia nanti yang dia specially tulis nama aku*special sangat*bolehlah aku dok tayang dekat peminat dia yang lain..hahahaha..sila jeles kalau perlu!!


GIVEAWAY+SEGMEN

Create your own banner at mybannermaker.com!

Ala..aku nak joinlah semua giveaway dan segmen tu..tapi masa mencemburui diriku..apa nak dicemburukan aku pun tak faham...entri pun kadang-kadang aku repost je...nak tulis entri tak sempatlah..tapi tak salah apa repost entri lama..yelah mana tau ada yang bagus-bagus tu kan.Giveaway sekarang pun  hadiah fantastik dan meletop..memang buat aku tergoda dan nak join..murah hati sungguh orang yang sponsor2 tu kan...Moga Allah memberkati hidup anda.Aku nak buat giveaway ni..tapi tak berapa nak konfiden lah..

aku punya GIVEAWAY  yang pertama dan terakhir punya simple je aku tepek hadiah tu 'hadiah:jeng..jeng..jeng..tidak lah begitu mewah..topup bawah RM30..huhu....tapi..untuk 3 followers bertuah.. ok!!'..haha..sebaik ada orang nak join juga dan tak pakai random.org jadah.Sekarang nak buat GA..tapi agak-agak ada ke orang nak join,kalau boleh nak sponsor juga..hehe...tapi aku join GA tak pernah menang...hahaha..hurmm..den tak bertuah lagilah..nak menang jugak!!hua..*pathetic*jadi siapa yang buat GA+SEGMEN kalau saya join sila bagi saya menang..hehe..


2 comments:

Siti Asiah said...

akak pun same gak, join GA tak pnah menang...hik2

izyan said...

@Siti Asiahtulah...belum ada rezeki kot kak..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...