Sunday, March 3, 2013

JEJALAN:ANIMAL SHOW COMEL SANGAT..KORANG SUKA TAK?


..ASSALAMUALAIKUM..

Aku teringin bela buaya dekat rumah ni..haha..statement aku pun..ada hati sungguh minah ni nak bela buaya..kucing pun dia takut..aku bukan takut kucing tapi fobia lah kucing tu aku tak bela pun tapi suka sangat duduk dekat luar rumah aku..sudahnya duduk bawah kereta..sob..sob..manalah kami perasan..dah berapa ekor mati..sedih oooo...

ingat lagi time pergi Animal Safari dekat A'Famosa WaterWorld tu..best ooo..rasa nak peluk je harimau dekat situ*xtreme*padahal time tu umur aku dah 19 tahun..jadah lebih bahagia dari budak-budak tau time tu..xcited kemain..nampak harimau kemain...'wah rimau!!!!' macam tak pernah tengok pula aku nak respon fantastik sangat....ciptaan ALLAH mestilah aku kagum..ye tak??tapi mahal pula kalau nak pergi lagi..duit i nak beli makanan  da..aku nak kumpul duit nak berjimba dekat legoland..tetibe..lepastu tengok animal show..memang best!!arghh..comel sangat i loike..jadi tak dapat pergi yang mahal..murah punya pun jadilah..WILDLIFE THEATRE MELAKA...


oh..i dating dengan mami i lah u olss..pakwe takde..bakal suami je ade...huhu..

WILDLIFE THEATRE DETAILS:

weekdays(selasa-jumaat),weekends,school & public holiday:10.30 a.m & 3.00p.m

weekends(selasa-jumaat)
dewasa-RM15
child/senior citizen:RM 10

weekends,school & public holiday
dewasa:RM20
child/senior citizen:RM 15

agak mahal jugalah aku rasa sebenarnya..sebab tak banyak pun haiwan kan..haiwan2 tu sangat comel..i olss pencinta haiwan..sangatkan..




ah..of coz...burung kakak tua harus ada..rasa nak kidnap bawa balik..hehe..


ni pon aku nak bawak balik umah gak...hehe..aku suka trick2 diaorang ni..paling bagus aku duduk betul2 dekat beg yang dalam dia ada ular ni...beg tu bawah kaki aku je...sebaiklah aku tak gatal tangan nak alihkan beg tu..sebenarnya aku sebelum tu nak baling beg tu dekat tempat bawah sebab menyemak..tapi aku tak jadi..yelah suka hati je aku nak baling beg orang kan..dan sebaik aku tak pijak..kalau tak mamposlah ular ni..tapi rasa nak ketuk juga kepala orang tu time dia pergi dekat aku dan amik beg tu..lepastu dengan selamba keluarkan ular tu..omak ai..aku punyalah terkezot ..ular dekat kaki aku je lupanya...memang nak kena tomoi ni orang..haha..memang salah tempat duduk aku haritu..sekited lagi..hehe..





omo..no..kiss..haha..so cute...tapi bau  dia..tak tahan..hehe..

dapatlah juga menghilangkan tensi tengok haiwan-haiwan comel ni..yang penting dapat keluar jejalan dengan keluarga!!

siapa yang suka dengan haiwan reptilia ni??kawan aku kemain dia jual lah apa ntahlah benda-benda alah berkaitan dengan haiwan esotik ni..memang untung ooo..banyak duit dia..hehe..tetiba..




posing jangan lupa..








2 comments:

Mama Darwiish said...

uiiii best nye weekend2 jejalan ngan family kan

izyan said...

haah..hehe..bosan2 x taw nk watpe..jejalan je kemana-mana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...