Tuesday, January 1, 2013

SELAMAT TAHUN BARU 2013..GOODBYE 2012[ENTRI TEPEK GAMBAR]

..ASSALAMUALAIKUM..



Dah masuk tahun 2013..aku rasa macam baru je semalam aku lahir..kah3...cliche dan extreme sangat kata-kata aku...masuk tahun baru ke tak..tak ada beza pun..ye lah...tetap hadapi isnin,selasa,rabu,khamis,jumaat,sabtu,ahad..hehe..apa beza...sama juga tetap ada januari-disember cuma belakangnya tukar 2013 bukan 2012 lagi..maka bertukarnya tahun baru bertambahlah juga umur..ah..tidak!!tak lama lagi bulan februari aku masuk 21 tahun..perghh!!tak leh terima kenyataan..hehe..tapi tak pe..aku yakin dengan diri sendiri aku selamanya comel..ok..mengarut..

2012

Sebenarnya aku pun tak berapa nak ingat apa memori manis omputih kata sweet memories gitu..sweet memory apa yang berlaku pun aku tak ingat lah..aku rasa tahun 2012 tahun full of struggling,tear,stress,wrestling???*ok sesat*...amboi parah hidup aku...hehe...tapi Alhamdulillah semuanya dihadapi dengan tabah...yelah..kalau nak dilayankan sedih kita lama-lama tak jadi apa..aku pun tak faham apa yang aku stress benau tahun 2012 tu..maybe pasal  study kot..hehe...kalah orang bekerja pula kan...kengkawan aku pun kebanyakan sudah graduate..aku belum..isk3..Insyallah tahun ni...oh..sedih2..kena berpisah dengan kawan dorm aku yang sudah aku duduk dengan diaorang 2 tahun lebih kot..korang memang the best!!!


syira,aku gedikxx,faezah,syafiqah,tira..rindu u olsss



hoho..gambar tak nak besar gajah pula..hehe..dari tahun 2010 aku bersama diaorang..tahun 2012 need to say goodbye....thanks for all memories...bila aku nak sentimental mesti nak speaking..hehe...motip lah sangat...


posing gedixx tahap gaban semua..ok..aku cuba membajet ayu..memang itulah aku..suka bajet2..

aku rasa aku seperti orang hilang ingatan sebab tak ingat apa yang berlaku tahun 2012...mungkin sebab tahun tu memang tahun study je kot..hehe...tapi study sangat lah aku kan..berjimba je lebih..hehe..jimba jimbut time final menggelabah...hehe...

2013

harap lebih baik dari tahun 2012..haruslah kan...tahun baru ke tak sama je lah...aku tetap NUR IZYAN..hehe..random merepek apa lah aku ni...mana-mana hajat,azam tak dapat dilaksnakan pada tahun 2012 tu harap-harap dapat dilaksanakan tahun ni...2013..dan semoga dapat menghadapi segala dugaan dan cabaran dengan tabah..sesiapa pun yang hajat tahun lepas tak kesampaian...sampai-sampailah kan...

SELAMAT TAHUN BARU 2013.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...