Wednesday, January 23, 2013

aku dan mesin ATM

..ASSALAMUALAIKUM..


Banyak betul lah benda nak fikir sekarang ni..serabot kepala ni..tapi blogging sempat pula aku kan??blogging tetap blogging...tahun baru azam sentiasa nak update blog..haha..jangan macam tahun lepas setahun tapi ada 9 entri je..nampak tak punya pemalas dan busy sangatlah kekononnya.

aku kalau bab keluarkan duit dekat mesin ATM tu paling fail...sebabnya aku kalau keluar tu mesti sampai nak terlebih dari apa yang aku keluarkan...tetiba aku teringat time aku sem2 kot..aku nak keluarkan RM100.tapi jadah apa tangan aku ni laju sangat tekan button tu sampai seribu gamaknya...maka dengan selambanya aku pun confirm lah nak keluarkan duit tu...sekali tengok seribu..bangang benau tau...time tu cuak tetiba...makanya keluarlah 1000..haha...time tu...aku berharap orang-orang dekat situ tak nampaklah...kang ada pula kes rompakan..

kawan aku pun samalah 2 kali 5 dengan aku..nak keluarkan 100 sekali tangan pengkau gamaknya...1000 hamik kau..time tu kol cemas...haha..adeh...lawak...sampai sekarang pun aku asyik tekan nombor tu salah je..ada tu sampai 20 000 aku tekan...padahal duit aku ciput tak hengat..haha..perasan jutawan aku...ingat aku macam lisa surihani ke..ha...50 000 losap dari bank..kadang-kadang tu nak keluarkan 100...aku tekan RM10 je..maka 10hinggit je la kuar...pastu aku buat2 blurr...padahal aku yang tekan 10 je..lepastu aku marah mesin tu..padahal salah aku..yelah time tu belakang ada orang..jadi buat2 innocent...salahkan mesin tu..haha..paling bab berlakon bagi kat aku..A class!!


Masalahnya nak keluarkan duit sendiri je mesti salah..excited sangat kot...padahal duit bukan ada...kalau kelaurkan duit mak aku...ok je...ni mesti duit dekat bank aku tu tak mau bagi aku gunakan dia...maklumlah aku ni shopaholic...arghh!!bestnya shopping!!gila...huhu..sebaiklah duit2 tu boleh masukkan balikkan...kalau tak habis aku berjimba jimbut dengan duit tu...semua gara-gara salah masuk jumlah yang aku nak..siapa pernah macam ni juga??angkat bahu!!haritu aku keluarkan duit pun salah lagi..masalah tol..haha..nak jumpa doktor camni..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...