Saturday, April 7, 2012

CUITI SEM!!!

ASSALAMUALAIKUM




Alhamdulliah...akhirnya sem 4 dah berakhir..Mudah2-mudahan dapat teruskan ke next sem lagi..Amin....
lama sangat aku tak hupdate...seriously blog ni pun dah tak ada pelawat..haha..padan lah muka aku..
busy lah sem ni...memang tak ada masa nak online..kalau online pun student portal uitm nye pon..
hahaha...sangatlah aku kan student portal uitm..hehe...bila nak update je...mesti separuh je...pastu tak jadi nak  publish and end up aku simpan wat kenangan dalam draft folder jerrr..hehe....

so tengah cuti sem ni..hupdate lah...walaupun tak tahu nak hupdate ape..lantaklah...aku dah lama tak merepek merapu reben ayam dekat belog aku...rindu nak merepek2 ni...asyik makan kerepek pun bosan juga...skill2 mengarot pun semakin sejak tak berblog ni..mana tak nya...asyik ngadap coding2 lah...calculus lah...hehe....
dek kerana sem 4 ni banyak project2 besar..adalah dalam ribuan harga dia...menyebabkan hidup aku terumbang-ambing..walaupun tak ada ombak....macam bersastera lah pula aku ni kan...hahaha....sebenarnya untuk sem ni aku sangat cuak lah yang teramat...sebab banyak assignment,projek semua...menyababkan aku jadi huru-hara and tak berapa nak perform for test2 and quiz..haish...tensi tahap termaksima aku dibuatnya..

itu pun salah aku juga...buat kerja last minit siapa suruh...huhu....lagi2..time buat project create database...memanglah...lagi 2 hari nak presentation baru nak buat...adeh...kan sendiri dah kelam-kabut...nak buat database pula..bukan senang...kang salah penat lah..so all the data kena masuk betul2 ye uolss..hurmm...memang bila dah last minute...memang lah ada kekurangan nyer...nak terkojol gak mata aku ngadap laptop buat database tu...dah lah dengan aku yang tak puas hati dengan kerja sendiri..tapi aku nak delete2 pun tak guna nak buat database baru makan masa pula....kang aku mental pula kang...huhu..jadi akibatnya tak tidur satu malam hari nak presentation tu..hehe...aku dah memang mata macam zombie ni..bertambah zombie dah...tapi Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar...kalau orang kedai tu nak database grup aku ni hamik ah...haha..database cikai aku apa kejadah pula dia nak pakai kan...low kerlasss sangat kau senah..huhuh...



wah!!!aku dah habis merepek...best bangat dapat merepek...hehe...nak pikir2 entri apa yang menarik untuk di hupdate pasni..lepas tak berbelog sekian lama....beku otak nak berblogging..tapi kalau nak mengarot..no hal lah beb....tu salah satu bakat yang aku ada..hehe..oh..sesape adek yang dah habis spm..kot2 minat bab2 computer sc..jom plih kos ni..haha..tetiba nak promotekan...ye ah..aku tengok bebudak skang ha..pandai je coding2 html..seriesly aku budak cs ni..baru tahu maksud2 kejadah setiap coding html..tapi aku sebenarnya tak suka html..wahaha...peninglah....buat aku marah2 pun ada juga....hehe..tak ah..ok lah u olss..penat bebel...

corat-coret:cuti ni apo lah aku nak buat..ngadap laptop 24 jam...:)..



kim jong kook!!<3..tetibe...hehe..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...