Tuesday, October 11, 2011

final habis..cuti sem aku jumpe kau lagi..

ASSALAMUALAIKUM..

Alhamdulillah..sem 3 dah berakhir..final pun dah habis...sekarang ni apa yang aku harus lakukan bertawakal dan berdoa..mudah-mudahan aku dapat result yang baik...begitu juga teman seperjuangan aku..Aminn..

eh2,selalunya aku tak pernah cerita pasal hal life kat blog..ntah ni dah kenapa pagi2 buta dok update pasal life..selalunya aku merepek tak sudah..tak apa..aku nak cari mood balik untuk update...ntahlah..sejak dah lama tak blogging aku pun dah tak ada idea lagi nak update..kalau aku update pasal life..tepek gambar maksudnya aku kekontangan idea...haha..dah kalau lama tak update memang lari terus tune aku untuk blogging..well,tapi memang entri aku semua merepek merapu reban ayam...hehe...

sem 3..memang susah jugak..oooo...aisey man mengadap projek multimedia selama berapa minggu menyebabkan aku sakit-sakit urat saraf..huhu...Alhamdulillah...siap pun akhirnya...tapi tak ada lah sebaik mana..tapi aku puas hati lah juga..agak hampir gila juga aku..tu baru sikit kan..agak2 kalau aku jadi budak AD..aku migrain tahap 4..ada ke??malam before nak present tak tido sampailah kelas pagi tu bagi nak mem'perfectkan' projek tu..tapi mungkin bukan rezeki dah bertungkus-lumus sampai pagi nak present..tapi tak dapat present..sedih haku...hilang 5%..hua...apakan daya..sabar ajelah...even penat..mana taknye aku tak habis2 membebel penat dahtu sakit mata..tapi bagus juga sebab kau ingat aku reti ke guna adobe flash tu..even aku budak computer sains aku kuno bab2 tu..haha..x kose mak nak...n as multimedia n interface designer mesti keje aku banyak kan untuk animation hape jadah tu...4,5 kali buat..sebab diri sendiri tak puas hati..nak buat nursery song pula untuk budak2 mesti kena comel dah lah kiteorang lukis2 sendiri..kreatif lah tu kononnyer..haha..thank also to my teammate ej and syafika..thanks a lot!! <3..hoho kita cakap nak buat photoshoot bertiga untuk gambar dekat credit tu..sekali hampeh..tak jadi..haha..


yah!!YYJ PRODUCTION!!<3

hehe..macam tulisan jawikan yyj tu...thanks to ekin..

dan dengan kengkawan dorm macam biasa still love each other..haha..dan dormate aku yang suci,syafiqah munir..oh..dah couple kau...aku macam tak percaya tahu..tapi happy untuk kau..lupakan perkara lama okey..haha..dan aku masih alone??haha..itulah kau izyan demand sangat..nak juga yang muka macam orlando bloom..haha..tapi ada aku kisah??..oo..sudah kaple dulu well tak ada apa yang best selain hanya menghabiskan kredit untuk topup..wahaha....statement aku pon..



corat-coret:cuti2...





4 comments:

aindzaya said...

berbaloi la tu...
janji semua da tamat...
selamat beristirehat!

Misz Nuriz said...

slmt bercutiiii :)

izyan said...

@ain dzaya..yup..Alhamdulillah..hehe..yuhuu!!cuti2!! :)

izyan said...

@Misz Nurizhehe.thkx...bestnyer cuti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...