Friday, May 20, 2011

ANGRY BIRDS JADI ANGRY ME!!

..ASSALAMUALAIKUM..

kebosanan melanda diri..apakan daya..aku harus bertahan melawannya..
tiba-tiba aku bermadah pula kan..lagi berapa hari je result final nak keluar..cuak
kembali menular dalam sanubari aku..risau yang amat..Ya ALLAH mudah-mudahan aku lulus denga cemerlang..Aminn...

tengah cuti-cuti boring ni..eloklah aku memanaskan laptop aku jangan sampai meletop sudah..lupakan buat sementara matematik&programming..apa jadahnya..dah nak habis cuti sem pun..haha...

oh my gucci!!ANGRY BIRDS!!!


game ini aku tahu ramai yang mainkan..memang angry betul..mula-mula memang seronok lepas itu bila tak lepas level angry birds tadi bertukar angry me..agak annoying game ni ye bila tak dapat lastik piggy yang tak comel yang dilindungi kayu2 ke kaca2 ke...game ni tujuannya nak bunuh si piggy tak comel tu..lastik sampai dia kecundang ye..



game yang bagus korang main kalau tension atau nak lepas geram seseorang..tapi dalam pada masa yang sama akan tambahkan tension yang sedia ada..jadi kesabaran amat diperlukan..haha..dan juga boleh nak tahu ketepatan mata korang tu..bola mata center ke tak lagi..gurau lah..


Siwon oppa aku main game ni..wahaha..ok.budak tak betul ni dah excited sangat..baiklah dia berhenti merepek..

corat-coret:ANGRY BIRDS!!

p/s:hehe..mulalah tulis  entry merepek merapu reban ayam


8 comments:

Mun said...

best gak game ni..tapi kekadang leh tension gak..haha

Ain Atika Zailani said...

hahah ingatkan main game boleh hilang tension tapi lagi tambah tension ni...xpe...uji tahap kesabaran okeh la tu...hehehhe

Unknown said...

sabar..slow2 main game ni..cari walkthrough kt youtube k?hehehe.

btw following u :)

izyan said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanyup2..aah best tp tensen sikit :)..hehe..

izyan said...

@アヌム ちゃんsalam..thx snggah sinie :)

izyan said...

@Ain Atika Zailanihehe..tulah sis..lg tmbh tensen pula..wah!da lame x nmpk akk kt blog :)

izyan said...

@ekmalhahaha...tu ah..sabar kan..mmg x sbr ni :)
thx follow....

wida said...

Glamer gak game ni yer..ramai org main.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...