Wednesday, May 25, 2011

Alhamdulillah..result lah apalagi..

..ASSALAMUALAIKUM..

hari ini semua pelajar Uitm sibuk lah dok menyatakan bertapa gembira,sedih,kecewa,patah hati dan macam-macam lagilah dekat status facebook mereka...aku hanya boleh ucapkan..Alhamdulillah..sesungguhnya apa yang telah diberikan olehNYA..merupakan satu rezeki...kalau dapat tak berapa baik..mungkin itu satu ujian..dan kita kena usahakan untuk mendapat lebih baik..betul tak..

semua itu hasil dari usaha ni...so  izyan jangan nak membebel banyak2 kalau result kau tak bagus..sebab tak study bebetul..huhu..next sem kena struggle hard lah beb...bukan nak study smart je kan..xcept lah aku memang naturally pandai..tapi orang yang pandai tu pun dia berusaha dan berusaha itu pasal result gempak tak hengat..so untuk diri aku sendiri..try harder next sem...jangan memain..and asyik fikir.."aku tak boleh".."give up lah"..sila lupuskan segala pemikiran tu...you can do it..just not enough "do it"..haha..apa tu..usaha tak cukuplah kan..

well,bagi sesiapa yang dapat dekan,yang lulus dengan cemerlang...tahniah izyan ucapkan..semoga kejayaan sentiasa bersama anda....Insyallah....

ok..AKU OFFICIALLY PART 3 DIPLOMA SCIENCE COMPUTER..lol!!

corat-coret:dah kena start pasang azam untuk sem baru..DL!


4 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

yeah. akak pun same. hee.

goodluck dik =))

izyan said...

@Puteri Iqa Izyanhehe....thx akk..gud luck to u too :)

shahniza hasmadi said...

DL ke? congratez yaww :)

izyan said...

@shahniza hasmadihaha..x dl pon..org len yg dl..x pe..doa tu...Insyallah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...