Tuesday, April 26, 2011

Final tamat sudah+the sims+angry birds!!!

...ASSALAMUALAIKUM...

final tamat sudah..Alhamdulillah...aku rasa hampir gila final kali ni...every subjek macam tak cukup masa je..even 3 jam..yang paling terlebih masa BEL/BI...huhu...aku sempat berangan ntah apa-apa...berangan dah sampai london dah pun...huhu...aku memang tak boleh nak fikir pasal final aku ni..sakit otak aku..aku berharap result nanti ok2 hendaknya...mudah-mudahan..AMIN...

lega gila kot final dah tamat...semester 2 aku pun dah berakhir...and just hoping dapat teruskan ke semester 3..kan?kan?...Insyallah...sem 2 ni memang banyak uji kesabaran and sem 2 ni memang aku lebih tabah lah banding sem lepas...sem lepas aku asyik nak nangis je..tension...siapa juga tak tension kan..but this sem..aku try to overcome that situation lah kan....even sebenarnya tak ada lah tabah sangat...nak nangis2 juga lah tapi juz ingatkan diri aku apa yang berlaku semua ujian daripada ALLAH..aku juz study even sometimes timbul rasa macam boleh ke aku teruskan kos ni...sebab ini bukanlah kos pilihan aku...tapi ayah aku suruh amik kos ni kan..yang penting doa dan keberkatan dari parents..betul tak??minat boleh dipupuk kan??huhu..dah nak masuk sem 3..aku boleh kata tak minat lak kan..memang nak kena hempuk ramai2 ah...hehe..

Patience and fortitude conquer all things

tiba-tiba pula aku buat story sedih aku..huhu...apekah???aku memang sahaja je nak pancing undi simpati...dah  kenapa pula undi simpati..kau ingat ni AF ke...tolonglah..cakap pasal AF..teringat pula kawan aku AIDA AF9 yang telah digugurkan...tak patut!!tak patut taw!!emo jap...aku dah lah 7 tahun tak jumpa dia sejak kita orang dah habis sekolah rendah..dapat tengok dia dekat tv...seronok juga...memang dia tak berubah...still Suhada Jebat yang dulu..kurus!!!and dia ni memang cantek...cara dia tak ubah langsung..seriously dia bukan gedik..memang itu dia...hope she sucess dengan kerjaya dia...tepek jap gambar AIDA...


tiba-tiba pula masuk AF...haha..bukan apa hari ini aku nak story je apa yang aku nak story...maklumlah lama tak update...cuti-cuti semester ni keje aku main dua game ni je lah..THE SIMS 3...dengan ANGRY BIRD...huhu...THE SIMS..dari zaman aku budak sekolah rendah lagi dah main game ni...lepas tu CD dah hilang...jadi tak dapat main lagi..sekarang dapat main balik!!!yahuu!!!The Sims 3 ni lagi best...


lepastu game ANGRY BIRD...memang hangin tol aku main game ni...geram gila kot...korang nak tahu game apa??pergi google..hehe..game ni memang eloklah untuk lepas tension..tak pun time kepala tengah biol2..tetapi mungkin akan datang kemudaratan gak..haha..takot korang mencarut tak tentu pasal..sebab benda yang korang kena musnahkan adalah B.A.B.I..aku bukan mencarut eh...aku eja je...yelah kang tak pasal2 tak dapat hapus kan...b*b* tu..kang cakap macam ni..b*b* tol lah..padahal memang betul pun..haha..eh,aku main tak mencarut camtu eh...




corat-coret:huhu..apa-apa je la aku nak tuliskan...


2 comments:

Diyanieee said...

geram bila main angry birds tue.. bikin panas.. hahahahaaa..
msti mencarut bila nda dpat robohkan rumah dorg.. grrrr~~

izyan said...

@MiSzy DiaN
hahaha...taw x pe..geram!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...