Friday, January 7, 2011

Nuffnang masih sayangkan aku yaww!!..

..ASSALAMUALAIKUM..

yaww!!huhu..mereng jap..dah lama tak update..lame ke??hehe..seminggu je pon kan..waa..aku nak demam dah ni ha..tiba2 selesema semalam..bangun2 pagi dah batuk2 lepastu mulalah sakit tekak ha..ni rasa nak demam yaww!hee..aisey baru minggu first kan..dah nak sakit2..lemah antibodi tol..mana tak ye..malam bila ek pergi klas hujan lebat kot..gila habis basah baju aku..aku yang dah sikit punya lawa berjubah ala minah arab..sekali ko terus jadi selekeh kena hujan..hehe..tu yang nak demam ni..pening deh kepala...sem 2..ermm..ntah tak tahu nak cakap apa..still biasakan dengan klas baru and kawan2 baru yang sebenarnya tak lah baru..huhu..sebaiklah dapat dorm yang sama kan..dapatlah i tidur ber aircond lagi.jangan jeles yaw!!hehe..pagi2 bangun menggigil kesejukan...

oh..malas deh nak story pasal u ni..yang pasti aku sekarang tengah tidak berapa nak sihat..kalau korang rasa korang doktor cek jap diriku ini..hehe..eh,tapi tak sangka pula aku yang tak berapa nak femes,comel pon tak,cantik lagi lah tak ada..ada pula blogger dekat u aku tu perasan and kenal aku..ahaks!!tiba2 jadi malu2 kucing pula i..padahal dekat blog macam tak malu kan..hehe..sory lah ye..time tu tengah rush kot nak isi perot yang lapar tahap maksima dah..kot2 pengsan kan susah pula..sebabnya tak ada orang yang sudi yang angkat aku..hehe..tak pe next time kalau jumpa lagi kita chit chat panjang ye..thanks la tegur kita..hee..

Nuffnang!!thanks la sangat2 kan..aku ingat lepas aku tinggalkan blog ini dengan sengaja nuffnang tak nak bagi BE lagi..tapi Alhamdulillah..dapat BE lagi..hehe..lagi beberpa hinggit je leh cash out pasni..adui..mata duitan tol aku..ala tak apa lah kan...cukuplah untuk aku makan seminggu.huhu..50 hinggit seminggu..memang mentekedarah tol kan..biasalah aku memang selalu lapar...nak wat camne..tapi memang hari apa ntah..seharian beb tak makan klas pack sangat..merana perut den...


jeng..jeng..dapat lagi satu..tak caya sebabnya aku punya traffic memang dah jatuh tersungkur sampai aku tak boleh nak selamat kan lagi..sedih sambil menangis teresak-esak  aku tengok traffic blog aku..hehe..haruslah kan dah tak update..blogwalking pon tidak..tapi aku memang tak nak sibuk sangat dengan blog ni..tak apa nanti next punya cuti sem..aku hupdate banyak2 lah..so itu jelah..haha..macam tak ada motif betul aku wat entry ni..hee..

corat-coret:nak demam..pening!!

p/s:haha..blog aq jadi buruk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...