Thursday, December 9, 2010

JOJO jambul

..ASSALAMUALAIKUM..

ok..tajuk agak sengal di situ ye...sebenarnya hati aku tengah nak malatop dah ni..result final besok keluar..sebenarnya hari ini ada yang dah dapat tengok dah..tapi uitm dah hide kan button result exam tu..haish..tulah aku ni kerja tidur je kan..huhu..ceit!!nak tulis entry pun menggelabah labah dah ni..tapi nak tulis juga kan..bukan apa biarlah aku melatop sekali perasaan aku dekat blog ni..perasaan yang memang aduh..risau..
ok..izyan bertenang dan berdoa banyak...aku juga wish gudluck untuk semua student UiTM..siapa yang dah tahu tu memang bertuah lah ko ye..


Jojo jambul!!siapakah dia??hari ini aku nak terbang ke barat jap..siapa nka ikut tunjuk tiket dulu..kalau tak ada korunk naik basikal je..Jojo..dulu aku minat dia ni..dah lah comel&catik kan..kan..ha??korunk tak kenal??ala janganlah buangkan masa aku bercerita..huhu..tak kenal buat-buat kenal ok..haha..tiba-tiba Jojo ini lesap ntah kemana..aku suka lagu dia yang TOO LITTLE TOO LATE tu..best ok..wat so ever Jojo nak buat comeback next year!!yuhuu!!suka2!!da malas nak membebel panjang...jom tengok video ni..


corat-coret:Ya Allah..mudah-mudahan aku mendapat keputusan yg baik..AMIN..




14 comments:

Anonymous said...

tak suka kan uitm punya server.huk.dah la tgh nervous nak check result pastu g hide kan pulak.;(

Sandra Azwan said...

SALAM....minat sangat dengan JOJO! rESULT? menanti dengan penuh debar..good luck babe!;-)

wawahida idris said...

gud luck!

izyan said...

@bell;)aah..taw x pe..slalu cmtu kan..haiz~~btmbah cuak den ..gud luck ok :)

izyan said...

@SANDRA AZWAN: Fashion Designersalam..yup..mnt jugak!!sbb die comel..hehe..TQ..:)

izyan said...

@wahida idristhx wahida :)

syieda_syaada said...

cantik award izyan..da amek hehe :)

nway gud luck jugak utk esok..ahh its killiing me.. hehe :)

izyan said...

@syieda_syaadathx..he3..gud2 da amek..yup..gud luck too u!! :)

No name said...

ya.. miss jojo so much,.. videoclip too little too late.. sangat best..

Tiara said...

rilex.
jgn menggelabah-labah
doa bebyk.
hee

izyan said...

@Lizzie Yasminyup..tibe she missing..but nk wat comeback!!yippe!! :)

izyan said...

@yaya
tulah..rilex kan..&doa byk..TQ :)..mkcik ni mg gelabah ckit..

Silent Thinker said...

tahniah!
kamu di tag!!
http://safiyahezora.blogspot.com/2010/12/contest-contest.html

izyan said...

@Silent Thinkerwah!!tahniah utk diriku!!hehe..ok..kite akn pi tgk tag tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...