Tuesday, November 30, 2010

asal shamba??shamba!!

..ASSALAMUALAIKUM..

agak-agak asal lak duk panggil-panggil shamba..sebenarnya ramai yang tanya aku asal shamba??..apa tu shamba??sempena apa??gabungan antara apa??oh2..mari-mari hari ini dengan penuh semangat kesukanan aku jawab..sebelum tu meh tengok review cerita seram ni..


tapi movie ni bukan coming soon...later back..eh2,apa tu??dah lama dah tahun 2008..ceritanya seram kot..aku siap buat-buat jerit nampak hantu kat dalam movie ni..hehe...ok2..

synopsis:

What would you do if the movie you were watching suddenly comes to life, kills the people around you one by one, and finally turns to killing you in the end?
That’s the exact premise the movie Coming Soon, released in 2008, works around. What makes this horror movie a bit scarier than the others is that even horror films can come to life and attack the people who are watching. Not long after, even I asked myself: what if the same thing happens to me while I’m watching this movie? Will the characters of Coming Soon kill me too?

eh2,aku pula yang takut baca review cerita ni..buat-buat hantu tu keluar time tengah aku tulis entry ni..tak ke terkejut beruk aku...siapa belum tengok..apa lagi pergi tengok..kot2 nak jerit ke..test vocal kan..takut pitching lari..tak pun rasa berani sangat sila tengok..yang dah tengok..bagus...cerita ini seram wa kata lu ye..wa sampai jerit-jerit satu UiTM..sampai orang ingat orang gila mana terlepas...pastikan toilet 2cm dari anda..eh2,asal lak ye??haha...



haha..lagi seram pula gambar ni..

trailer:


oh..ye..berbalik cerita asal-usul shamba..he3..dalam cerita ini adalah perempuan nama shomba..si shomba ini pula..rambut dia sepesen dengan kawan aku..jadinya kawan dorm aku bagilah gelaran dekat kawan aku ni shomba..lepastu,tak tentu pasal asal -usul kawan aku ni..bagi nama aku shamba pula...jadinya..seram dalam keganasan juga nama tu untuk perempuan sopan macam aku..haha..dah shamba..kawan yang lain pula shambal..shombing..shombi...shomott..haha..bertapa pelik ye kami..ni semua gara-gara filem ni..tak pasal-pasal aku digelar shamba...apa ntah..pelik yang amat..aku memang tak nak jadi shamba...tapi rasa spesel gak nama ni..haha..begitulah terkait dan terjahitnya shamba dengan cerita coming soon..THE END...hoyee...clap ur hands guy!!jadi itulah kisahnya..touching juga story aku ni..nangis sikit..hehe..








4 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

ohh cite shamba..da tgk da..boleh tahan seram fak cite ni

nsib baik onew xde gf lagi..klu tak..hatiku hancuss jgk.

izyan said...

@sugar2 kapas strawberry->seram kan..huhu..

tulah sebaik onew x de gf..klo x hancus gak aty ni..hehe.. :)

shino said...

sangat menakutkan...terkejut scene yg last 2

izyan said...

@fasha??huhu..aah...saye smpai tjeri-jerit..hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...