Sunday, October 24, 2010

Ada apa dengan ANONYMOUS???

...SALAM...



memang tak ada apa-apa pun dengan anonymous nih..
tetapi kekadang mereka ni terlebih juga....
malas nak layan pun rasanya pun ada...bukan maksud
aku semua yang anonymous..sesetengah mereka..
perasan tak ada sesetengah tu set diri dia bila nak comment
as anonymous.. ade itu comment ok2,baik2..yang geramnya kutuk-kutuk bagai..mentang-mentanglah
orang tak tahu dia itu siapa...so sesedap laici lah nak comment yang memang mengancam..
well,be brave lah..tak payah nak jadi anonymous...lagi pun sekalipun aku
tak tahu kau siapa...bukan aku nak cari kau pun..tak ada nye kan...
oopss...kenapa lah pula aku emo sangat  ni...bertenang sikit izyan...
aku bukan marah sebab aku kena tegur dengan "anonymous" pasal agama...
tapi pasal lah satu anonymous ni yang send dekat form spring aku..kata 
aku ni macam2..hipokrit,perempuan tak tahu malu n macam lagi...sebenarnya...aku pun tak faham apa
dah berlaku sekarang ni..aku sekarang asyik di attack...sampai takut pula aku nak login formspring tu..
the problem is..aku tak tahu apa salah aku dekat diaorang...apa kata-kata orang itu memang aku tak
publish...pasal dasat sungguh makian dia dengan aku..even aku tak kenal dia...nak tahu juga dia tu kenal aku sangat ke...lepastu..tetiba pula lah muncul pula lagi kat formspring aku..dengan soalannya bernada begini..

"best x buat kerja ni??"

Ya Allah...kerja apa ni??haish...tak faham betul aku dey all yang tetiba dok tanya aku soalan bukan-bukan...pening-pening aku...apa aku ada buat salah dengan diaorang???
kalau lah betul aku ada buat salah dengan diaorang..aku minta maaf lah sangat2...
mungkin aku tak perasan kesalahan aku tu...
tapi still pelik siapakah semua anonymous nih yang asyik dok attack aku ni???




corat-coret:tengah study...tulis entry jap..he3..poyo kata tak nak blogging...:)

20 comments:

ZACK ENTRY said...

tak ada pun..amik yang positif jer, yang negatif tu tolak tepi..buat rileks sudah..kalau tak nak dieorang tanya, remove jer formspring..biasa la, dah diberi peluang untuk bertanya..macam-macam soalan boleh dibuat..rilek2 sudah..



latest entry Selamat Hari Minggu

elfa said...

huhu.. betol2.. jht kn org2 cni..

elfa de satu kes.. de anynomous ckp 'STOP IT. IT'S A BULLSHIT'..

lepas 2 ada kwn elfa yg nakal 2 pegi gtaw, 'eh, ko dpt x komen ak tuh(spt d atas)'..

haha.. bongok nyer kwn kan.. haha..

nsb bek dia ngaku~

FaD + iLaH said...

manusia mmg x puas kot tgk oeg len..jgn lyn..buat dunno je..

Qib said...

anonymous menceriakan dunia blogging


Latest entry di:
Kisah ikan keli
Serangan tiga penjuru
Happy Bday Bunga

izyan said...

@zack entry->igt kn zack zuhairi..he3..mmg buat rileks je pun...tp tu la mereka pduli ape kan...kite wat formspring tok org yg len tny2 solan yg spatotnyer...tp ade pula yg nk dok maki kt ctu...nk wt cmno..hurmm..

izyan said...

@ello->
he3..klo kwn tak ape juge,,,sekuarng-kurangnya tahu juga dia siapa..n dia juz nk main2 je.. :)

izyan said...

@fad + ilah->
iye...maybe..tetapi haty manusia siapa yg tahu..thx 4 ur nasihat :)

izyan said...

@pinQib->
iye..mmg btol tu..tp klo terlampau sangat...mengkusutkan je.. :)

Yuni Aisyah said...

cool ya...b positif..smile always..=))

izyan said...

@yuni aisyah->yes..smile always :)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

cik anon memg meceriakan hari-hari kite..huhu~dun wory dia..pekakkn saja telinga.. =)

izyan shamba said...

@khumaera->he3..mmg mceriakan cumenye..yf kt formspring tu..x pam tujuan..ho3..formspring tok tny soalan..die men kutok2 lak..;)

Ain Atika Zailani said...

memang ada yang sesetengah macam tu..ignore je lah..jangan sebab komen yang negatif kita nak down...jadikan tu semangat..=)

monsterz said...

sbr jela ye gn dorang ni semua..
take it easy..so kte xla tension sgt kan dear :)

Ina said...

sabar k...

izyan said...

@ain atika->ok..tq..kite bsbr je..

izyan said...

@mira the monster->wow!!monster..he3..
mmg x de tension cume x fhm ape motif dey all..knl pon tidak...nk maki bagai..;)

izyan said...

@mok long->..ye sabar!! :)tq..

miszati said...

hoho.kn bole tk jwp soklan cam gitu.remove je la cik yan oii.huhu
*dikyan.knp d word verication.leceh betol lahh!haha

izyan said...

@miszati->
mls nk remove...biau je..:)..ho3..
word verification tu....harus ade..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...