Friday, August 27, 2010

HappY AnniVErsaRY 2 B3LOG IZYAN..

..SALAM...


waduh...dah lama lupanya kita tak update belog ini..
buzy la...banyak benda nak fikir..sampai rambot
nak tinggal seulas je..ha3..

HappY AnniversarY 2 blog kita yG tchenta tp x brape nak
chenta lah kan...he3..
dah setahun upernyer aku dok ngarot2 kat blog ni tak
tentu pasal..tapi follower aq...sikit je even dah setahun..
ha3..yelah..blog aq tak cantik,menarik,DA BOMB...
hu3...setahun bebelogging...memang best..
tapi2 bila tak ada idea...ngalahkan nak jawab exam
pula aku fikir nak tulis entry apa kan...
tyme exam pun aku tak fikir seteruk aku
fikir nak tulis entry apa untuk blog aku...
aku ni gedik juga nak epy annibesary..HAPPY BEZDAY BELOG sudah..
anniversary...macam nak sambut ulang thn pkahwinan yang pertama pula kan..
blogwalking pon dah jarang sekarang..ok..tak apa...nanti aku wat wlkin2..
aku akan follow mana2 ownag yang dah follow aq tapi aku lom
follow dia..so sempena...bezday belog chomel terlampau aku ini..
aku nak say thanks kat semua follower aku n sesiapa sahaja lah yang
telah melawat belog aku dan tinggalkan tapak kasut dia tu...he3..
actually bezday blog aq ni..23/8...sebab tak ada masa nak blogging..
lewat sikit lah tulis entry kan.....ok itu je..sesiapa nak wish bezday kat blog 
aku ni...amat digalakkan..ha3...

corat-coret:dah start test..study2..





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...