Saturday, July 10, 2010

Award Blogger sepanjang zaman

..SALAM..


dapat lagi award..yuhoo..yippe!!yeye!!lol!!
dolu2..den tak ponah dapat award eh..ceh,aku nak speaking nogori pulok eh,
almaklumlah..roomate aku tu ado owang nogori..seronok je aku dengar dey all
cakap nogori...ada words yang buat aku terpinga-pinga tak paham..haha...
cop2..lari tajuk...tq le buat pmberi award..aq rase tharu tatkala ni..
ala2 nak dapat award student cemerlang gitu la..tak ada pon ala2 suami
aku nak belikan kereta ferrari..ceit!!hubby mane lak ni...

AWARD YG CUTE LG MIUT LG TKIUT DAN TSGT KIUT..XDD~~


from:SELIPAR PUTUS(unik sungguh ye..selipar beliau terputus...tapi kagum aku even selipau dia terputus..blogwalking tetap blogwalking...tak ada kata2...selipar terputus no Blogwalking..hehe..
thx lor..2 cik yg seliparnya terputus tu..cepat2 beli selipar baru...blogwalking bjln ngan lancar t...


1. Apa nama blog kamu dan kenapa letak nama tu?
...B3LOG IZYAN...sebab ni dah memang belog aku...nak buat camne..tak kan nak letak nama orang lain..lagi pun nama aku ni sedap kot..haha...sebenarnya..den tak kreatif maktif ni bab2 name blog..korunk klo rase ada name sedap2 tok blog aku share ckit...

2. Jelaskan kenapa, bagaimana anda boleh dapat idea nak letak URL blog anda..
cerita dia sangat sedih+gembira sikit2 lah...rasa gembira secukup rasa lah..ala2 nak masak sambal petai letak garam...eh??sambal petai kena bubuh garam eh??ntah le ek..aku bukan chef wan...petai pon aku tak tahu apa..yang aku tahu sepapan petai..yang aku belajar peribahasa tyme sekolah rendah le..hehe...ok..cerita dia macam ni..aku penat juga lah perah-memerah otak fikir nak letak url blog aku apa..aku ingat nak letak i love fasha sandha...wakaka...blah..blah...haha..pastu ingat nak letak pretty girl..haha..tapi ni terlampau geli..hehe..lastly..aku rasa..name aku sedap le..haha..aku letak le name aku..izyanyuyu..tak ke comel tu??aku taw korunk pon setuju url aku comel..hehe..macam aku la..haha..
note:izyan means perhiasan...bling2!!

3. Bila blog anda mula beroperasi?
operasi tu ape??hehe...bilo ye..jap eh..aku kena tengok first entry aku.......ha!!pada 23/8/2009..
warghh!!lame juge la ye..hehe...rajin le pulak aku ni nak dok ngarot kat blog ni...tak sabar nak sambut first anniversary blog aku ni..haha..entry first aku..kelakar lah sangat...tapi macam cute je..

4. Siapa follower pertama anda?
first follower???Aqilah Fatinah...aq tak kenal siapa beliau ni..tapi thx le yang amat sudi jadi follower aku even tyme tu blog aku sakai2 sikit..pastu dah le tak best banyak..hehe..

5. Ucapan anda kepada si pemberi award
aku nak ucapkan ribuan terima kasih yg tidak terhingga sehingga besok,lusa dan hari seterusnya..
semoga si pemberi award dapat banyak award lagi..pastu bagi aq lagi..hehe...

6. Tag 9 orang yang anda rasa patut dapat award ini
ermm...kepada SEMUA FOLLOWER aku..anda digalakkan tok amik benda alah award ni..amik
je aku tak marah pon...jangan segan2..kalau segan tak dapat award ni..jemput amik nyer..
kalau korunk tak nak amik...aku marah kang..hehe..

corat-coret:ponat eh,tetiap hari naek turun tangga batu cave..hehe...sabo je la...


eh2,tangga ni macam sepesen je ngan tangga kat u aku...haha...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...