Thursday, June 24, 2010

sombong salah ke??

..SALAM..



 quotes Glitter graphics 
Myspace Hi5 comments

aku pun tak tahu apa kejadahnya aku letak graphic dekat atas ni..haha..

sombong pun salah ke??aku pun tak tahu lah sombong itu macam mana sebenarnya..haha..
but selalunya kalau aku on ym or chat dekat facebook ke...kadang-kadang berderet-deret orang ajak chat...dah kalau ramai macam tu..mana le aku nak balas..sampai nak chat dengan kawan aku pun tak boleh..bukan lah aku nak sombong...kadang-kadang orang yang ajak chat itu..bagai salam pun tidak..kenalkan diri pun tidak..aku bukan kenal pun korunk-korunk..alih-alih bila aku tak reply mesel dey all..amik kau berderet SOMBONG aku dapat...
maaf lah...sebenarnya aku tak gemar nak chatting..sebab aku kalau chatting je mesti pastu aku blurr tak tahu nak cakap apa lagi..haha..sudahnya tergatung macam itu..kalau ada itu aku reply mesej dia...tapi lepas dah terlampau banyak cakap n dah tak ada benda nak cakap..dia sesuka hati je off tanpa bg salam..haha..tadi send aku SOMBONG le..sekali kau yang sengal..haha..dahtu memang aku dah tak on chat ke ym ke apa ke...sebab aku malas nak layan..hehe..pastu..kang banyak sangat SOMBONG aku dapat..aku bukan sombong..ntah le aku memang tak suka layan orang bukan-bukan,pastu tak kenal pula tu..lagi2 lelaki..lagi satu paling aku nak sepak mukanya..oopss!!tanya pasal seks lah..perghh!!ada aku jadi Hulk versi perempuan pula..tak ada pun jadi mona fendi..cincang2 dia..baru padan muka kau...bukan le aku reject semuanya...ada le yang aku layan..ada tu seronok chat sebab minat sama..ada tu..aku reply dalam masa 30 minit...haha..mula le orang tu..buzz2...sampai aku terkejut-kejut..haha..

aku chatting dengan orang itu kalau:

*kami ada minat yang sama..kalau pakwe yang sama..kami gaduh lah..haha




 quotes Glitter graphics 
Myspace Hi5 comments




owh..dua-dua aku punya..sowy..hehe.. 

*chatting pasal kpop and jpop..kalau pasal ni...aku memang boleh chat sampai selama sebulan..haha..sebab banyak sangat nak cakap..sekarang ini aku pun sibuk dekat forum2 yang bincang pasal kpop & jpop ni..haha...keke..nak improve my english..sebab aku tengok dey all punya english quite standard gak...sebab kekadang aku kena cari maksudnya kat kamus..haha..tak ada pun kat internet..haha..but sekarang aku memang happy to the max
sebab aku dah tahu words kpop ini..haha
*orang itu lelaki..tetapi yang baik je..aku kalau dia ngarot sikit..memang aku hantar dia ke reject shop..hehe
*orang itu perempuan...tapi biasanya my friend yang dah kenal lah..kalau yang tak kenal pun kebanyakan kawan dari forum jpop n kpop..lorr..memang seronok chat ngan dey all...even aku kena buka kamus and search meaning dekat web..haha...
*dia artis popular...ada ke artis ke nak chat dengan aku???haha...
*tak cantik dari aku...kah3..sepak  sekali!!hehe...




 latest Glitter graphics 
Myspace Hi5 comments


corat-coret:i will on hiatus...oh no!!mybe akan lame tak update blog ni..and i need to leave..YoonHae..isk3..don't  want!!errr..haha..wee~~


i change my biased..again!!y he so handsome??oh no!!hehe..


i know you love me..keke..


adfghjshskk*sowy i'm incoherence..y he so cute??*







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...