Thursday, June 10, 2010

jawab tag dari my sis..

..salam..

Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
What will u do if u know that your friend has been back stab on u ?
owh...suke  hati beliau sahaja hendak tikam-tikam belakang i ye..oh no..i would not to give them tikam-tikam belakang i..tikam ini pun haram kan??hehe..ok seroiusly...ermm..aku ini jenis yang agak macam..haha..dah agak macam lak..jenis macam mana eh..susah nak explain lah...ah..aku macam jenis
lantak kau le..aku peduli apa..ko nak tikam aku ke apa...asal tak bunuh terus dah..tikam je tak apa..hehe..
ntah le eh...kalau tahu..of coz aku ignore manusia macam itu..aku memang cukup benci..tapi
tak dinafikan..aku akan treat dia juga...tapi sebenarnya tahap benci memang tak boleh ditampung-tampung apatah lagi guna pelampung..memang aku rasa nak tikam dia balik..but yeah,aku memang jenis..lantak sama kau le..hehe..


pisau potong bawang tak apa...jangan pula nak tikam-tikam orang..hehe..

6 orang di hati anda?
6 people in your heart?

family yang terchenta,atok n nenek,sanak-sedara,rakan -rakan ku,my oppadeul(sgt rmai nk sbut...hehe),
my unnies..haha..

Anda rasa anda comel?
Do u think u're cute?
ye kot(geli..haha)..berdasarkan comment orang ramai..haha...melampau puji diri sendiri

Single or taken?
kadang-kadang single...kadang-kadang taken..haha..ikut waktu lorr...hehe..


Blog yang anda suka?
Blog that u like?
kpop,jpop,islamic,tak terlampau sarat-barat,juz say randomly..sebab banyak sangat blogger kan
so tak tahu mana satu my favourite blog...

Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Do u clean your room everyday?
"kemas sangat"...ada lah rasa macam duk dalam stor..haha..

Lagu terakhir yang anda dengar?
The last song u listening?
when i fall-AFTER SCHOOL

Last text message?
jap tengok handset..hehe..ok..to my friend yana..ketika itu punya kedit...skang rasanya lama tak ada kedit..malas aku nak topup...nak aku send"Yana!ha3..saje je nk send msj kt ko..".lol!!

Last phone call?

my friend cik nab..nak pinjam kamus arab...lol!

Hari terakhir anda menangis?
Last day u cried?

tgk korean show yang sedih...muahaha...so creepy..hehe..

List lima color favorite anda?
List down 5 of your favorite colours?
pink,yellow,purple,white,black

Orang terakhir anda ber-YM?
The last people chat with u in YM?
ermm...lame tak ym..but rasenya..Afiq..eh ko ke ek??huhu..


Game paling anda suka?
Your favorite game?
apa jua yang bernama game aku  suka...hehe...



Adakah anda peminat MCR?
Are u a fan of MCR?
not fans lah...but just love their music..just that...


glitter-graphics.com

lol!!hahaha...
Apa perasaan anda jawab tag ni?
What do u feel when u answering this tag?
perasaan kasih dan sayang..haha...geli...ntah le
perasaan ingin merapu meraban...


Anda rasa tag ini best?
Do u think this tag interesting?
maybe...ermm..ok le..



Tag lagi 10 orang
tag 10 other people
i will tag later..tengah nak tengok orang mana yang i mau tag k..


corat-coret:apa jua le tagged ini kan...but kinda interesting..hehe..
oh..juz left a few days before i continue my study..oh no..weak..hehe...


ketika aku borink..hehe...



2 comments:

miszati said...

mmg merapu meraban cn reban aym.teeeet!haha
da2.gi kemas blik yg cam store tuh.
wawawaww

izyan said...

mls nk kemas...
x lame lg nk blah da...
haha...
sronok2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...